خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

نیروهای پلیس در همه ایام با روحیه انقلابی و جهادی به مردم خدمت می‌کنند

نیروهای پلیس در همه ایام با روحیه انقلابی و جهادی به مردم خدمت می‌کنند
کد خبر : ۱۳۴۵۳۹۲

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تاکید بر لزوم خدمت مجاهدانه، خالصانه و بی‌منت به مردم گفت: نیروهای مجاهد و پرتلاش پلیس در همه ایام با انگیزه و روحیه انقلابی و جهادی به مردم خدمت می‌کنند و در این ایام نوروز و تعطیلات هم شاهد بودیم که این مجاهدان فی سبیل الله خدمت به مردم را به‌ راحتی خود ترجیح دادند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جلسه اخوت فرماندهان، رؤسا و مدیران ارشد حوزه مرکزی فراجا با اشاره به تقارن آغاز سال جدید، بهار طبیعت با بهار قرآن گفت: سالی که نکوست از بهارش پیداست، تقارن نوروز را با بهار فطرت، معنویت و ماه ضیافت الهی به فال نیک می‌گیریم و ان شاء‌الله همه ما بتوانیم از فیوضات این ماه پرخیر و برکت بهره‌مند شویم.

وی با تبریک فرا رسیدن ایام خجسته نوروز و حلول ماه رمضان به آحاد کارکنان فهیم و پرتلاش  انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: رمضان، ماه رحمت، برکت و مغفرت است و سال را با چنین ماه پر خیر و برکتی آغاز کردیم، ان‌شاءالله همه ما از خیرات و برکات این ماه عزیز و عظیم برخوردار شویم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان این که مردم ولی‌نعمتان ما هستند، بر لزوم خدمت مجاهدانه، خالصانه و بی‌منت به مردم تاکید و تصریح کرد: نیروهای مجاهد و پرتلاش پلیس در همه ایام با انگیزه و روحیه انقلابی و جهادی به مردم خدمت می‌کنند و در این ایام نوروز و تعطیلات هم شاهد بودیم که این مجاهدان فی سبیل الله خدمت به مردم را به‌راحتی خود ترجیح دادند و با انگیزه و مجاهدانه این خدمت مضاعف تداوم داشت، بنده به وجود چنین همکاران و همرزمانی افتخار می‌کنم و قدرشناسانه، از تک‌تک نیروهای پلیس از مرز تا مرکز تشکر و قدردانی می‌کنم.

ادیانی با بیان این که باید عزم را جزم، اراده‌ها را پولادین و حرف و شعار را با عمل همراه کرد، خاطرنشان کرد: بایستی همت را بلند داشت تا بتوانیم مسئولیتی را که برعهده داریم، به‌خوبی انجام دهیم و در شأن و شایسته این ملت عزیز به آنان خدمت کنیم.

وی با تاکید بر این که با توکل و اعتماد به خداوند می‌توان بر مشکلات فائق آمد، بیان کرد: طهارت درون، تقوا، وثوق، اطمینان و توکل به خداوند انسان را بر هر کاری قادر و توانا می‌کند. با توکل به خداوند متعال و همت می‌توان همه قله‌ها را فتح کرد و به پیروزی رسید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در بخش پایانی سخنان خود گفت: همه ما باید توان و عزم خود را برای ساخت مجموعه انتظامی در تراز انقلاب اسلامی و مطلوب جامعه قرآنی جزم کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم در این مسیر رضایت خداوند و مردم را به دست آوریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز