خبرگزاری کار ایران

تحویل موبایل ۱۰۰ میلیونی به صاحبش توسط پلیس راهور تهران

تحویل موبایل ۱۰۰ میلیونی به صاحبش توسط پلیس راهور تهران
کد خبر : ۱۳۴۵۰۱۹

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از بازگرداندن گوشی پیداشده به ارزش یک میلیارد ریال توسط یکی از کارکنان پلیس راهور تهران بزرگ در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احسان مومنی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۲ در  محدوده میدان «المپیک» ورودی  پارک جوانمردان یکی از کارکنان پلیس راهور تهران بزرگ که در این محدوده در حال انجام ماموریت بوده، یک دستگاه گوشی تلفن همراه اپل به ارزش یک میلیارد ریال پیدا می‌کند.

وی افزود: این افسر  باوجدان پس از آن که این گوشی گران‌قیمت را پیدا می‌کند، بلافاصله با شناسایی مالک، آن را تحویل اداره بازرسی پلیس راهور تهران بزرگ می‌دهد تا مراحل تماس و تحویل این گوشی به مالک آن انجام پذیرد. 

مومنی گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته بالاخره مالک این گوشی از پیدا شدن آن مطلع شده و به اداره بازرسی  پلیس راهور تهران بزرگ مراجعه کرده و تلفن همراه خود را تحویل می‌گیرد.

وی افزود: با نگاه ویژه و حمایت و پشتیانی صورت‌گرفته از تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در ماموریت‌ها و در رصدهای شبانه‌روزی در سطح معابر پایتخت، خودروها و موتورسیکلت‌های سرقتی نیز کشف و به دست صاحبانشان می‌رسد که آمار روزانه این کشفیات حکایت از تسلط و دقت عمل تیم‌های راهور در انجام ماموریت‌ها دارد. 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: شهروندان می‌توانند اقدامات و عملکرد کارکنان پلیس راهور  تهران بزرگ و این گونه موارد را با شماره تلفن 197 اعلام کنند و رضایت و پیشنهادات خود را از  عملکرد تیم‌های  پلیس راهور اعلام نمایند. 

وی تاکید کرد: رانندگان و شهروندان تهرانی مطلع باشند که تیم‌های پلیس پایتخت با تلاش و پشتکار و با حضور پررنگ‌شبانه روزی در جهت ایجاد امنیت و آرامش شهروندان آماده خدمت‌رسانی هستند. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز