خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تاکید کرد:

تداوم همکاری اتوبوسرانی با ستادگردشگری تهران در سال جدید

تداوم همکاری اتوبوسرانی با ستادگردشگری تهران در سال جدید
کد خبر : ۱۳۴۳۷۲۱

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تداوم همکاری با ستاد گردشگری شهرداری تهران و در اختیار گذاشتن ظرفیت‌های این شرکت برای گردشگری تهران، پس از ایام نوروز و در طول سال، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مهدی علیزاده با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر نیز در ایام نوروز و براساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام گرفته، خدمات جابجایی رایگان شهروندان به مقاصد گردشگری در دو نوبت قبل و بعد از افطار، انجام می‌شود.

وی افزود: این خدمات جابجایی که توسط اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، صورت می‌گیرد در پیش از افطار در قالب تور ری‌ گردی و بازدید از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری این منطقه اختصاص دارد و بعد از زمان افطار نیز اتوبوس‌ها آماده جابجایی شهروندان به مقاصد گردشگری از جمله برج میلاد، مجموعه گردشگری عباس‌آباد و میدان آزادی هستند.

علیزاده اظهار داشت: در بوستان‌هایی که جشن‌های نوروزی برپا است نیز با بهره‌گیری از ظرفیت خطوط BRT خدمات ویژه‌ای برای جابجایی راحت‌تر شهروندان به این بوستان‌ها ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران یادآورشد: موزه اتوبوس‌های قدیمی نیز در ایام نوروز در کنار برج میلاد تهران، برپا است و شهروندان در این ایام هر روز می‌توانند از این موزه بازدید کنند و از برنامه‌های درحال برگزاری و غرفه‌های فرهنگی در این محل، بهره ببرند.

وی تاکیدکرد: خدمات‌رسانی و تعامل و همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با ستادگردشگری شهرداری تهران به ایام نوروز محدود نخواهد شد و این همکاری در طول سال به ویژه ایام بهار و تابستان ادامه پیدا خواهد کرد.

علیزاده فعالیت‌های ستاد گردشگری تهران را در افزایش شادابی شهروندان بسیار مهم و موثر دانست و افزود: تقویت ستاد گردشگری شهرداری تهران که این روزها به نحوی به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش و خدمت‌رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی است، می‌تواند کمک ویژه‌ای به شناسایی و معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های گردشگری تهران کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اظهار داشت: در حوزه گردشگری در سال‌های گذشته سردرگمی برای شهروندان و میهمانان نوروزی وجود داشت که امسال با راه‌اندازی سامانه مشاوره تلفنی گردشگری 137 این سردرگمی رفع شده است. سامانه مشاوره تلفنی گردشگری بهترین خدمت‌رسانی در حوزه گردشگری است که روند بازدید از جاذبه‌های گردشگری را برای گردشگران، آسان می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز