خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور:

شعار «هر ایرانی سه درخت» باید در جامعه نهادینه شود

شعار «هر ایرانی سه درخت» باید در جامعه نهادینه شود
کد خبر : ۱۳۴۰۸۱۱

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: کاشت سه درخت توسط رهبر معظم انقلاب در روز درختکاری سال جاری برای همگان حجت است و شعار هر ایرانی سه درخت باید در جامعه نهادینه شود.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، عباسعلی نوبخت صبح امروز در جلسه ستاد مردمی کاشت یک میلیارد درخت کشور گفت: شفاف سازی و صداقت در عمل امری مهم در منابع طبیعی است و همگان تعهد داریم در اطلاع رسانی به افکار عمومی بصورت شفاف عمل کنیم.

وی افزود: درختکاری خوشایند همه مردم است و از دیر باز مردم ایران در آستانه بهار طبیعت درختکاری می کنند و کسی نیست که کاشت درخت را مذمت نماید.

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور همچنین گفت: کاشت سه درخت توسط  رهبر معظم  انقلاب در روز درختکاری سال جاری برای همگان حجت است و شعار هر ایرانی سه درخت باید در جامعه نهادینه شود.

نوبخت در این جلسه وبیناری از مدیران کل منابع طبیعی استان ها خواست در ایام نوروز فضا های قابل دسترس در پارک ها و اراضی ملی را برای کاشت درخت مهیا نمایند تا امر درختکاری به عنوان یک فرهنگ در جامعه ترویج شود.

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور ادامه داد: برای سرسبزی ایران، اقدامات منابع طبیعی بدون مشارکت مردم معنا و مفهوم ندارد و طرح کاشت یک میلیارد درخت نیازمند یک حرکت جمعی و همگانی است.

وی در ادامه مستند سازی و ارائه آمار و اطلاعات شفاف به مردم را اساس کار در منابع طبیعی برشمرد و افزود: هر میزان درخت در این طرح کاشته شد به افکار عمومی اعلام می شود.

نوبخت همچنین کار منابع طبیعی را بی عیب و نقص ندانست و از همه منتقدان خواست با ارائه نظرات و پیشنهادات کارشناسی منابع طبیعی را در مسیر پیش رو همراهی کنند و درب سازمان منابع طبیعی بسوی همه منتقدان باز است.

گفتنی است، جلسه ستاد مردمی کاشت یک میلیارد درخت - در یک بازه زمانی چهارساله- به دلیل اهمیت موضوع  روزهای دوشنبه هر هفته  با حضور وزیر جهاد کشاورزی در وزارتخانه و دو جلسه در هفته در ستاد سازمان منابع طبیعی و ابخیزداری برگزار می شود. 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز