خبرگزاری کار ایران

در جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان:

حضور ۷۰۰ خیر مدرسه‌ساز و ۱۱۰۰ میلیارد تومان تعهد جدید

حضور ۷۰۰ خیر مدرسه‌ساز و ۱۱۰۰ میلیارد تومان تعهد جدید
کد خبر : ۱۳۱۹۵۶۵

بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان، با حضور وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، جمعی از مدیران استانی و ۷۰۰ نفر از خیرین مدرسه ساز اصفهان برگزار شد. 

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با حضور ۷۰۰ خیر مدرسه ساز و ۱۱۰۰میلیارد تومان تعهد جدید، فصلی پرافتخار در مدرسه‌سازی ثبت کرد. 

۳۳۰ پروژه خیر ساز در اصفهان در انتظار ایفای تعهدات دولت

مجتبی ملااحمدی، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان در این جشنواره، اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز استان اصفهان نه فقط سازندگان ۱۰ هزار کلاس درس که سازندگان برج‌های عشق و عاطفه و اندیشه هستند. 

وی گفت: خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ۸ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در استان اصفهان و ۲ هزار و ۱۵۰ کلاس درس در استان‌های دیگر ساخته‌اند و نگاه خیرین به توسعه کل کشور است. 

ملا احمدی از رشد ۲ و نیم برابری در جذب خیرین خبر داد و افزود: تا سال گذشته روزانه یک کلاس درس توسط خیرین ساخته می‌شد، اما در یک سال گذشته به ۲ و نیم برابر رسیده که با درنظر گرفتن تورم می‌توان گفت رشد ۱۰ برابری داشته ایم. 

ملااحمدی ادامه داد: ۳۳۰ پروژه خیر ساز در استان اصفهان داریم که منتظر ایفای تعهدات دولت هستند و برخی از آن‌ها ۱۱ سال است منتظر تعهد دولت برای تکمیل و افتتاح هستند. 

وی از رونمایی از ۳ سامانه برای برنامه ریزی بهتر در حوزه مدرسه‌سازی خبر داد و گفت: امروز تحویل هزار میلیارد تومان پروژه را تعهد دادیم و امیدواریم دولت هم برای تکمیل پروژه‌ها کمک کند تا بتوانیم آینده بهتری برای آینده سازان این کشور رقم زنیم. 

گفتنی است در این جشنواره از سامانه نیاز، نیک اندیش و رصد رونمایی شد. همچنین از تندیس چندتن از خیرین مدرسه ساز رونمایی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز