خبرگزاری کار ایران

ضرورت توجه به هوشمندسازی و دیپلماسی مرزی

ضرورت توجه به هوشمندسازی و دیپلماسی مرزی
کد خبر : ۱۳۰۸۷۵۴

فرمانده مرزبانی فراجا بر ضرورت توجه به هوشمندسازی و دیپلماسی مرزی تأکید کرد و گفت: از همه صاحب نظران در حوزه هوشمندسازی مرز در خواست همکاری داریم تا بتوانیم مرزها را به صورت هوشمند کنترل و رصد کنیم ضمن اینکه بایستی به اثربخشی هوشمندسازی در دریا نیز اهتمام ویژه شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «احمدعلی گودرزی» در اولین همایش ملی رویکردهای نوین در مدیریت مرز با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این همایش، گفت: اهداف این همایش در سطح عالی است و امیدواریم همه ما از این جلسه علمی بهره کافی را ببریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دنیا در حال تحول است، افزود: جمهوری اسلامی ایران کشوری آرمان گرا، استقلال طلب و آزادی خواه است که نیاز می‌باشد برای جلوگیری از نفوذ دشمنان جلسات هم اندیشی اثرگذار برگزار شود.

فرمانده مرزبانی انتظامی بر کنترل و مدیریت هوشمند مرزها تأکید کرد و اظهار داشت: مرزهای طویل ایران اسلامی به صورت انسان محور کنترل می‌شود و نیاز است با تدبیر به هوشمندسازی و دیپلماسی فعال توجه ویژه داشته باشیم.

سردار گودرزی با بیان اینکه در ایام اربعین ۷۸ دیدار دیپلماسی حضوری برای تسهیل و امنیت تردد زائران با مرزبانان کشور عراق برگزار شده است، افزود: دیپلماسی فعال مرزی باعث شد مأموریت اربعین برگ زرینی در عملکرد مجموعه فرماندهی کل انتظامی و فرماندهی مرزبانی در ایام اربعین باشد و زائران در سلامت کامل به سفر عتبات عالیات مشرف شوند.

وی ادامه داد: رویکردهای ارزشمند در مرزبانی باید دوام و قوام داشته باشد چرا که مرزها، مرزهای شرف و حیثیت هستند و توسط جوانان برومند باید حفظ شوند.

فرمانده مرزبانی انتظامی با بیان اینکه مرزبانی کار سخت پلیسی بوده و نیاز است به آن عمق داده شود، اظهار کرد: از همه صاحب نظران در حوزه هوشمندسازی مرز در خواست همکاری داریم تا بتوانیم مرزها را به صورت هوشمند کنترل و رصد کنیم ضمن اینکه بایستی به اثربخشی هوشمندسازی در دریا نیز اهتمام ویژه شود.

گفتنی است، در پایان این همایش از برخی از پیشکسوتان، صاحب نظران و صاحب مقالات برتر در زمینه هوشمندسازی مرز، تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز