رایزنی با بانکهای ملی و رفاه برای تسهیل خدمترسانی به زایران عتبات عالیات
رییس سازمان حج و زیارت در دیدار با مدیران عامل بانکهای ملی و رفاه کارگران بر خدمترسانی هر چه بهتر به زایران عتبات عالیات و تسهیل شرایط برای اعزام بیشتر متقاضیان تاکید کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج وزیارت؛ سید صادق حسینی امروز با محمد رضا فرزین مدیرعامل بانک ملی و اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران دیدار و در خصوص خدمترسانی هر چه بهتر به زایران عتبات عالیات گفتگو کردند.
در این دیدار صمیمانه که مدیران عامل بانکهای ملی و رفاه کارگران و جمعی از مدیران این بانکها به همراه معاون توسعه سازمان حج وزیارت حضور داشتند، رییس سازمان حج وزیارت بر فراهم شدن شرایط زیارت آسان و ارزان برای زایران عتبات عالیات تاکید کرد.
حسینی تصریح کرد: سازمان حج وزیارت تمام تلاش خود را در راستای خدمترسانی به زایران اعتاب مقدسه انجام میدهد و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نخواهد کرد.
وی افزود: در حال حاضر به غیر از اعزامهای هوایی، اعزامهای زمینی نیز از چندی قبل و با توجه به رایزنیهای صورت گرفته با کشور میزبان راه اندازی شده که امیدواریم تمامی متقاضیان بتوانند به این سفر زیارتی مشرف شوند.
دراین دیدار صمیمانه موضوع ارایه «زایر کارت» به زایران عتبات عالیات و حج به جهت امنیت بیشتر وجوه نقد زائرین مطرح گردید که قرار شد؛ مدیران عامل بانکها با بررسی زیرساختهای لازم، چگونگی انجام این مهم را با همکاری سازمان حج وزیارت اعلام نمایند.
همچنین نحوه چگونگی ارایه تسهیلات به متقاضیان زیارت عتبات عالیات موضوع دیگری بود که در این جلسات با مدیران عامل بانکهای ملی و رفاه مطرح گردید که مقرر شد؛ مدیران بانکی به بررسی این موضوع پرداخته و شرایط آن را در صورت نهایی شدن و موافقت، اعلام کنند.
رییس سازمان حج وزیارت و مدیران عامل بانکهای ملی و رفاه در این نشستهای صمیمانه بر خدمترسانی هرچه بهتر به زوار بویژه در امر تسهیلگری سفر برای متقاضیان عتبات تاکید کردند.