رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران:
شهروندان مشکلات و شکایات را از طریق فیلم و عکس در سامانه ۱۳۷ پلاس ثبت کنند
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: استفاده شهروندان از ظرفیت فضای مجازی برای ثبت پیام در سامانه ۱۳۷ پلاس، سرعت خدماترسانی را افزایش میدهد.
به گزارش ایلنا، داود گودرزی در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران در جمع خبرنگاران هدف از راهاندازی سامانه ۱۳۷ پلاس را خدمترسانی بهتر به شهروندان عنوان کرد و گفت: ما با بهرهگیری و کنار هم قرار دادن تمام ظرفیتهای خود، دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ را با یکدیگر تجمیع کردیم و با ایجاد درگاه واحد، صورتمسئله اینگونه تعریف شد که شهروند پیام خود را در قالب شکایت، گلایه، اعتراض و یا درخواست ارائه خدمات شهری در کمترین زمان ثبت میکند.
وی افزود: آنجایی که بحث گزارش فساد است، با متخلف برخورد میشود و جایی که موضوع خدماترسانی باشد، خدمت ارائه خواهد شد و بعد از آن نیز پیگیری و بازخورد پیام به شهروند اطلاعرسانی میشود.
وی یکی دیگر از ویژگیهای ۱۳۷ پلاس را امکان ثبت پیام از طریق فضای مجازی بیان کرد و گفت: این سامانه در تمامی فضاهای مجازی فعال است و شهروندان میتوانند پیام خود را به همراه متن، صوت، عکس و فیلم ارسال و بازخورد پیامشان را نیز مشاهده کنند.
رئیس سازمان بازرسی خاطرنشان کرد: هرچقدر شهروندان از ظرفیت فضای مجازی بیشتر استفاده کنند، رسیدگی به پیامها بهتر و سریعتر صورت میگیرد و پیگیری مراحل انجام کار هم راحتتر است.