خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران:

پروژه‌های آماده بهره‌برداری معطل افتتاح نمی‌مانند/ کمک به معیشت زنان سرپرست خانوار با تعبیه غرفه در پروژه زیرگذر جناح

پروژه‌های آماده بهره‌برداری معطل افتتاح نمی‌مانند/ کمک به معیشت زنان سرپرست خانوار با تعبیه غرفه در پروژه زیرگذر جناح
کد خبر : ۱۱۹۵۵۳۰

شهردار تهران گفت:‌ در پروژه زیرگذر عابر پیاده محمدعلی جناح ده‌ها غرفه برای زنان سرپرست خانوار تعبیه شده تا به معیشت آن ها کمک شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در مراسم افتتاح بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی در شهر تهران گفت: ورود به ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی و بیش از ۴ دهه ایستادگی و مقاومت و شعارهای بنیادین این انقلاب، نوید بخش آینده بسیار درخشان است که به لطف الهی این ودیعه و انقلاب نصیب ملت عظیم الشان ایران و همه ملل مظلوم و مسلمان جهان خواهد شد و به برکت عنایت ائمه علیه السلام این انقلاب مسیر رشد و شکوفایی خود را ادامه داد. 

او ادامه داد: نقش امام و رهبری انقلاب و نقش ملت رشید ما، از زنان و مردان و جوانان گرفته تا تک تک کسانی که با ایثار خود از این انقلاب صیانت کردند به ویژه شهدای ما برای ما افتخار خلق کردند. 

شهردار تهران با اشاره به افتتاح بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی گفت: مفتخریم که در مدیریت شهری امروز بیش از ۲۰۰ پروژه بزرگ و کوچک را افتتاح می‌کنیم. البته بهره برداری از این پروژه‌ها به واسطه شرایط کرونایی بخش زیادی به صورت مجازی انجام خواهد شد اما بنا این نیست پروژه‌ای که آماده برای خدمت‌گذاری است معطل افتتاح بماند. 

او با اشاره به بهره برداری از زیرگذر محمدعلی جناح گفت: این پروژه که به همت شرکت مترو و شهرداری منطقه ۵ انجام شد، پروژه‌ای است که براساس گزارش قریب به ۴ سال راکد مانده بود و سال گذشته به واسطه‌عدم وجود چنین زیرگذری سه نفر از همشهریان ما به رحمت خدا رفتند. یک مو از سر یک شهروند کم بشود خودش یک خسارت عظیم است چه برسد که سه خانواده داغدار شوند. 

شهردار تهران گفت: امیدواریم در ادامه مسیر پروژه‌های عمرانی و سایر پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی و تک تک پروژه‌های که ابعاد مختلف از حوزه ایمنی گرفته تا امنیت در شهر و علم و فناوری و توسعه کار و خدمت موثر است را اجرایی کنیم. امیدواریم در آینده بتوانیم گسترش خدمت‌گذاری را روز به روز داشته باشیم. 

او با ابراز امیدواری از انجام کاری‌های بزرگ با مشارکت شهروندان گفت: امیدواریم برای ابتدای سال آینده در مشارکت با توانمندی‌های مردمی و مشارکت گسترده و حضور مردم شهرداری بتواند کارهای عظیمی را داشته باشد و آسایش و آرامش و امنیت را برای شهروندان به ارمغان آورد و بتوانیم اسباب گشایش از زندگی مردم باشیم.

زاکانی با اشاره به اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومانی پروژه های منطقه ۵ که امروز به بهره برداری رسید، افزود: این پروژه ها در حوزه های مسائل زیرساختی، فنی و عمرانی، فرهنگی و... موضوعات و معضلات مختلف شهروندان تهرانی را دنبال کرده است.

شهردار تهران گفت:‌ در پروژه زیرگذر عابر پیاده محمدعلی جناح ده‌ها غرفه برای زنان سرپرست خانوار تعبیه شده تا به معیشت آن ها کمک کند. همچنین با توجه به اینکه معیشت و اقتصاد شهروندان در شهر از موضوعاتی است که برای شهرداری تهران اولویت دارد، ۱۱۴ نقطه را هدف گذاری کرده ایم که با ایجاد سازه هایی بتوانیم محیطی را برای افرادی که قصد ارائه محصولات خود از جمله صنایع دستی را دارند، فراهم کنیم تا از این مسیر به آن ها ارائه خدمات داشته باشیم. تا پایان سال نیز علاوه بر افتتاح ایستگاه مترو، بهره برداری از پروژه های دیگری را نیز در دستور کار داریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز