خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس:

افزایش سن ازدواج و آمار طلاق زنگ هشدار را به صدا درآورده است

افزایش سن ازدواج و آمار طلاق زنگ هشدار را به صدا درآورده است
کد خبر : ۲۲۷۵۷۰

به دلیل برخی مسائل و مشکلات که ریشه در اقتصاد نیز دارند زنگ خطری به صدادرآمده است که بار مسئولیت را برای مسئولین سنگین‌تر می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس گفت: متولیان امور اجتماعی و فرهنگی برای نیازهای نسل جوان برنامه ریزی کنند چراکه افزایش سن ازدواج و آمار طلاق، زنگ هشدار را به صدا درآورده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جوانشیر کدخداپور پیش از ظهر امروز سه شنبه، در جلسه ساماندهی امور جوانان استان فارس که با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و اعضای کارگروه اجتماعی استان فارس برگزار شد، ابراز داشت: جوانان ایرانی از نسلی هستند که در سال‌های اول انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس با تمام مشکلات در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس افزود: به دلیل برخی مسائل و مشکلات که ریشه در اقتصاد نیز دارند، زنگ خطری به صدادرآمده است که بار مسئولیت را برای مسئولین سنگین‌تر می‌کند.

وی ابراز داشت: مسئله شبیخون فرهنگی که حدود ۲۰ سال قبل از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد هشداری برای مسئولین و مردم بود اما شاید نتوانستیم به خوبی با نیازهای نسل جوان حرکت کنیم.

کدخداپور گفت: نیاز، منشاء رفتار است پس باید نیازهای جوانان به خوبی شناسایی شود تا رفتارهای مثبت در جامعه نهادینه شوند.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: همه باید سعی کنیم با رفتارهای مثبت علمی که با تحقیق و پژوهش همراه است، حرکت کنیم.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی مسائل جوانان، باید برنامه ریزی‌های مدونی برای این قشر داشته باشد و استانداری فارس و فرمانداری‌های تابعه نیز آمادگی هرگونه همکاری با این وزارتخانه را خواهند داشت.

کدخداپور گفت: فارس استانی علمی و دانشگاهی است که باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود و از ایده‌های قشر دانشگاهی استفاده کنیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز