خبرگزاری کار ایران

با اعتبار بالغ بر نه میلیارد ریال؛

مرکز بهداشتی درمانی روستایی اسلام آباد سردشت احداث می‌شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: مرکز بهداشتی درمانی روستایی اسلام آباد سردشت با اعتباربالغ بر نه میلیارد ریال احداث می‌شود.

عباس اسماعیلی ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در سردشت گفت: در پی فرسودگی و قدمت ساختمان و اخذ مجوز از اداره راه وشهرسازی، عملیات پروژه تخریب ساختمان مرکز بهداشتی درمانی روستایی اسلام آباد سردشت از اول مهر سال جاری شروع شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت افزود: پروژه به صورت پیمانی با اسکلت بتونی با اعتبار بالغ بر هشت میلیارد ونهصد وشصت میلیون ریال در مساحت 550 متر مربع احداث می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: پروژه مرکز جامع سلامت در دو طبقه دارای سالن انتظار، اتاق‌های واحد مبارزه با بیماری‌ها، بهداشت خانواده، بهداشت روان، بهداشت محیط ، داروخانه، تسهیلات زایمان و سرویس‌های بهداشتی و آبدارخانه است.

اسماعیلی ثانی افزود: انتظارمی‌رود پروژه در مدت 12 ماهه به پایان برسد و تا اتمام پروژه مرکز در یکی از ساختمان‌های روستا به صورت اجاره‌ای به فعالیت و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی اقدام می‌کند.

به گزارش ایلنا، طی هفته گذشته، پروژه تخریب و احداث ساختمان توسط معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی دکتر انتظار مهدی مورد بازدید و از روند فعالیت و اقدامات صورت گرفته در این زمینه مطلع شدند.

کد خبر : ۴۱۸۲۷۹