سعیدآبادی در گفتوگو با ایلنا:
آمادگی ناوگان اتوبوسرانی ارومیه در روزهای پایانی سال
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداریارومیه گفت: تمام ناوگان اتوبوسرانی و پرسنل ستادی، نظارتی و فنی سازمان در ایام نوروز به منظور خدمات دهی شایسته و درخور برای مسافران نوروزی در آماده باش کامل هستند.
ناصر سعیدآبادی در گفتوگو با خبرنگار ایلنا با بیان طرح نوروز 95 این سازمان گفت: خدمات دهی بهینه و مطلوب به مسافران نوروزی و شهروندان در ایام تعطیلات نوروزی در سطح شهر و حومه بصورت مستمر و با تمام امکانات موجود با تلاش مضاعف در سرلوحه برنامه های سازمان قرار گرفته است.
وی با اشاره به سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات مردمی به شماره «3000149149» و شماره تلفن«32331910» واحد بازرسی و نظارت از شهروندان و مسافران ، بیان کرد: در صورت داشتن هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا درصورت مشاهده هر نوع تخلف مراتب را با اعلام کد سه رقمی اتوبوس به سازمان گزارشن موده تا در اسرع وقت رسیدگی و اعلام نتیجه گردد.
وی شستشوی تمامی ایستگاههای سطح شهر، شستشوی داخل و بدنه تمامی اتوبوسهای ناوگان، لغو مرخصیهای استحقاقی پرسنل علیالخصوص رانندگان سازمان در ایام تعطیلات نوروزی، رفع نقص فنی از اتوبوسهای فعال در خطوط بوسیله اکیپ تعمیرگاه سیار، شیفت بندی اتوبوسهای بخشخصوصی و کارکرد 80درصد اتوبوسهای بخشخصوصی، دایربودن تعمیرگاه و رفع نقص اتوبوسها در ایام نوروزی بصورت تماموقت، استقرار پرسنل ستادی در محل اداره مرکزی بصورت کشیک، نصب بنرهای عرض تبریک به شهروندان در اتوبوسهای سازمان و تعدادی از سایبانها، نصب صندلی پلاستیکی استادیویی به سایه بانهای مستقر در نقاط مختلف شهر دارای صندلی فلزی به منظور رفاه حال مسافرین و نصب 5 دستگاه سایبان ایستگاه اتوبوس در نقاط مختلف مورد نیاز شهر جهت رفاه حال مسافرین را از برنامههای سازمان اتوبوسرانی برنامههای سازمان را در استقبال از نوروز سال 95 عنوان کرد.
وی افزود: نیروهای بازرسی کنترل و نظارت و بازرسان فنی با آمادگی کامل ازمورخه 94/12/25 لغایت 95/1/20 با سه دستگاه گشت بازرسی و دو دستگاه گشت نامحسوس در ایام نوروز فعالیت مستمر و مضاعف خواهند داشت.