خبرگزاری کار ایران

اجرای ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی هنری همزمان با هفته ملی کودک در آذربایجان غربی

اجرای ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی هنری  همزمان با هفته ملی کودک در آذربایجان غربی
کد خبر : ۱۵۳۸۱۱۵

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از اجرای ۵۰ برنامه متنوع فرهنگی و هنری از سوی مراکز این کانون در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا آبسوران،روز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک در آذربایجان غربی گفت: هفته ملی کودک از روز شنبه ۱۴ تا ۲۹ مهرماه سال جاری با شعار «برای کودکان، برای آینده» آغاز می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی افزود: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده، با توجه به اهمیت مقوله کودک و نوجوان، حقوق کودکان و ارتقای کیفیت زندگی آنان در این هفته برنامه‌های گسترده‌ای در تمام مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان با مشارکت، هم‌گرایی و هم‌افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی فعال در زمینه کودکان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته افزود: نواخته شدن زنگ دوستی در شروع هفته ملی کودک، برگزاری ویژه برنامه بازی‌های بومی محلی، برپایی کاروان فرهنگی هنری در مناطق کم برخوردار، دیدار کودکان و نوجوانان با مسئولان شهری و استانی،برگزاری برنامه قصه‌گویی، نشست تربیتی تخصصی با والدین، کارگاه های آموزشی مادر و کودک نشست با فعالان حوزه کودک، پرواز بادبادک ها اجرای نمایش، افتتاح خانه هنر از جمله برنامه‌های شاخص این هفته هستند.

آبسوران، بیان کرد: بیش از ۵۰ ویژه برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در هفته ملی کودک از سوی مراکز استان برگزار خواهد شد.

عضویت رایگان در مراکز کانون پرورش فکری

وی عضویت رایگان کودکان در هفته ملی کودک در مراکز کانون را یکی دیگر از برنامه‌ها برشمرد و گفت: به مناسبت روز جهانی کودک، عضویت کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سراسر استان ، رایگان انجام می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: ۳۵ مرکز کانون پرورش فکری شامل ۲۳ مرکز ثابت، ۴ کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی در شهرها و روستاهای سراسر استان در هفته ملی کودک برنامه‌های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کنند.

وی از برگزاری جشن مردمی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خبر داد و گفت: این جشن روز شنبه همزمان با اولین روز هفته ملی کودک در ارومیه  از ساعت ۱۹ در میدان انقلاب مقابل ساختمان شهرداری مرکزی‌ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز