خبرگزاری کار ایران

عملیات آسفالت ریزی در معابر ۶ هزار روستا امسال اجرا شده است

عملیات آسفالت ریزی در معابر ۶ هزار روستا امسال اجرا شده است
کد خبر : ۱۵۳۴۴۶۰

معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: امسال بیش از ۶ هزار روستا در جای جای کشورمان از گرد و غبار معابر راحت شده و هم‌اکنون دارای آسفالت در معابر اصلی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، داریوش بلدی در جمع اهالی روستای سرچنار و در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال در معابر اصلی حدود ۶ هزار روستا کشور به طول ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از اعتبارات سال ۱۴۰۲ آسفالت ریزی ‌شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی نیز گفت: در ۹۸ درصد روستاهای کشور طرح هادی تهیه شده و در ۶۵ درصد روستاها نیز این طرح اجرا شده است که نشان از پویایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این زمینه است.

وی افزود: اگر تصرفاتی در‌ روستا باشد از طریق بنیاد مسکن به پاس قدردانی از تلاش‌های اهالی روستا در‌ بخش مشارکت سعی بر حل مشکلات خواهیم بود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مند بر‌ خدمت به روستاییان هستیم افزود: در راستای بازنگری، توسعه روستا و ارتقا سطح ساخت و سازها نیز همراه این روستا هستیم.

بلدی بیان کرد: با مشارکت حداکثری‌ مردم، ما نیز‌ همکاری ‌بیشتری‌ در‌ توسعه روستاها خواهیم داشت.

تهیه طرح هادی در صد درصد روستاهای آذربایجان غربی

در ادامه نیز علیرضا مقدم،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۱۶۸ روستای بالای ۲۰ خانوار در این استان وجود دارد افزود: در ۱۰۰ درصد روستاهای آذربایجان‌غربی طرح هادی تهیه شده است.

مقدم ادامه داد: هم اکنون در ۴۷ درصد روستاهای این استان طرح هادی اجرا شده که البته آخرین روند اجرایی با آمار جدید به زودی اعلام می‌شود که شاهد توسعه خوبی در این حوزه هستیم

روستاهای سرچنار و ارمناک سفلی در میاندوآب، روستاهای ممیند، گرده قیط، داش دورگه، حسنلو و سارال در نقده و روستاهای گوزگوند و حیدرلو سیر در‌ ارومیه مقاصد سفر امروز معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به همراه هیات همراهش بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز