خبرگزاری کار ایران

در آستانه سال تحصیلی صورت گرفت؛

توزیع ۱۷۷پک تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند

توزیع ۱۷۷پک تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند
کد خبر : ۱۵۲۵۳۲۷

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ارومیه گفت: در آستانه سال تحصیلی ۱۷۷ پک تحصیلی به ارزش هر پک ۹۰۰ هزار تومان تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بابایی در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه سال تحصیلی ۲۳۰ بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۹۰۰ هزار تومان و ۱۷۷ پک تحصیلی به ارزش هر پک ۹۰۰ هزار تومان تهیه و بین خانواده های دانش آموزتن نیازمند توزیع شده است.

بابایی بیان کرد: در راستای اجرای طرح «قرار دوازدهم» که با هدف بزرگداشت مقام امام زمان (عج) و از محل درآمد موقوفات منطبق انجام می‌شود، در روز دوازدهم هر ماه خدمات اجتماعی متنوعی به گروه‌های مختلف نیازمندان ارائه می‌شود.

وی افزود: در این طرح، خدماتی از قبیل کمک‌های معیشتی، توزیع غذای گرم در مناطق محروم و کم‌برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی برای نیازمندان انجام می‌شود.

بابایی تاکید کرد: این اقدامات با هدف کمک به بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌های نیازمند و دانش‌آموزان کم‌برخوردار انجام می‌شود.

وی افزود: ما تلاش می‌کنیم با اجرای طرح‌های مشابه، حمایت‌های بیشتری از این گروه‌ها داشته باشیم و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود گام‌های مؤثری برداریم.

وی به اهمیت ادامه‌دار بودن این طرح‌ها و گسترش آن‌ها در سایر مناطق استان اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم با همکاری‌های بیشتر و استفاده بهینه از منابع موقوفات، بتوانیم به نیازمندان بیشتری کمک کنیم و در راستای کاهش فقر و نابرابری اجتماعی گام برداریم.

وی یادآور شد: طرح «قرار دوازدهم» یکی از ابتکارات ارزشمند اداره کل اوقاف و امور خیریه است که با هدف بزرگداشت مقام امام زمان (عج) و در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی انجام می‌شود. این طرح در روز دوازدهم هر ماه به اجرا درمی‌آید و بر اساس آن، خدمات متنوعی به گروه‌های مختلف نیازمندان ارائه می‌گردد.

بابابایی ادامه داد: طرح «قرار دوازدهم» با چندین هدف عمده راه‌اندازی شده است. نخستین هدف، گرامیداشت مقام و منزلت امام زمان (عج) و ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت در جامعه است. در کنار آن، این طرح به دنبال ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی به گروه‌های کم‌برخوردار و نیازمند است. همچنین از دیگر اهداف این طرح می‌توان به تشویق مردم به مشارکت در فعالیت‌های خیرخواهانه و ترویج فرهنگ وقف و نیکوکاری اشاره کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز