خبرگزاری کار ایران

آغاز هشتمین جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز در آذربایجان غربی

آغاز هشتمین جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز در آذربایجان غربی
کد خبر : ۱۵۱۸۶۴۳

مدیریت شعب بانک سینا منطقه آذربایجان غربی گفت: قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک سینا مهرماه سال جاری برگزار و برندگان معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یونس حیدری در نشست خبری هشتمین دوره جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک سینا افزود: قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک سینا مهرماه سال جاری برگزار و برندگان معرفی خواهند شد.

مدیر منطقه ای بانک سینا در آذربایجان غربی گفت: آخرین مهلت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی برای شرکت در قرعه‌کشی ۳۱ شهریور ماه سالجاری است.

وی به شرایط شرکت در قرعه کشی اشاره کرد و گفت: حداقل مبلغ مورد نیاز برای شرکت در قرعه کشی مبلغ ۱ میلیون ریال بوده و هر ۵۰۰ هزار ریال در هر روز معادل ۱ امتیاز محاسبه می شود.

حیدری، در پاسخ به این سوال که جوایز به چه کسانی تعلق خواهد گرفت گفت: جوایز این جشنواره به افرادی تعلق خواهد گرفت که حساب قرض الحسنه پس انداز مفتوح داشته باشند، در روز قرعه کشی حداقل موجودی در حسابشان باشد و حداقل موجودی به مدت سه ماه یا ۹۰ روز متوالی در طی دوره یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب، در حساب مشتری حفظ گردد، در غیر اینصورت جوایز بعد از اتمام حفظ حداقل موجودی به مدت ۳ ماه ۹۰ روز متوالی به مشتری اهدا می شود.

مدیریت بانک سینا منطقه آذربایجان غربی به جوایز این جشنواره اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی، ۵ هزار جایزه یک میلیون تومانی و ۲۵ هزار جایزه ۵۰۰ هزار تومانی جوایز جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک سینا است که به برندگان اهدا خواهد شد.

حیدری در ادامه به خدمات این بانک اشاره کرد و اظهار داشت: بانک سینا از ابتدای سالجاری تا پایان تیر ماه تعداد ۶۴فقره تسهیلات ازدواج و ۴۳فقره تسهیلات فرزند آوری به مشتریان خود پرداخت کرده است.

حیدری افزود: بانک سینا در راستای مسئولیت های اجتماعی تعداد ۵۱ دستگاه آمبولانس به وزارت بهداشت اهدا کرده و در دوران همه گیری کرونا مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به ۷ استان درگیر به این ویروس کمک کرده است.

وی ادامه داد: اهدای بیش از ۲ هزار دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند، ساخت دو باب مدرسه در مناطق محروم کرمان و بوشهر  از دیگر خدمات بانک سینا در راستای مسئولیت‌های اجتماعی بوده است.

مدیریت بانک سینا منطقه آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین جهت رفاه حال زائران حسینی  یک دستگاه  ATM بانک سینا  در مرز تمرچین راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات به زائران است‌.

وی در خاتمه افزود: بانک سینا در آذربایجان غربی با ۱۳ شعبه و یک باجه در خدمت شهروندان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز