خبرگزاری کار ایران

ستاد مرکزی پزشکیان در آذربایجان غربی نقش کلیدی در انتخاب اصلح ایفا کرد

ستاد مرکزی پزشکیان در آذربایجان غربی نقش کلیدی در انتخاب اصلح ایفا کرد
کد خبر : ۱۵۱۴۹۲۷

رئیس ستاد نیروهای جهادی و حزب‌اللهی ستاد پزشکیان در آذربایجان غربی گفت: ستاد مرکزی پزشکیان در آذربایجان غربی نقش کلیدی در انتخاب اصلح ایفا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسامی رئیس ستاد نیروهای جهادی و حزب‌اللهی دکتر پزشکیان در آذربایجان‌غربی عصر امروز در همایش تجلیل از فعالان ستاد نیروهای جهادی، انقلابی و حزب‌اللهی مسعود پزشکیان استان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ستاد مرکزی در  آذربایجان‌غربی با استفاده از حداقل ظرفیت‌ها و با همکاری دلسوزان استان، نقشی کلیدی در کمک به انتخاب اصلح در انتخابات اخیر ایفا کردند.

وی تاکید کرد: دوراندیشی، پیگیری و مدیریت قاطع و دلسوزانه اعضای ستاد دکتر پزشکیان، امید را در اقشار مختلف جامعه، به ویژه جوانان، تقویت کرد و موجب یأس و ناامیدی دشمنان شد.

رئیس ستاد نیروهای جهادی و حزب‌اللهی تصریح کرد: ستاد دکتر پزشکیان در ارومیه، یکی از مناطق پرتردد و اصلی شهر بود که با بهترین امکانات تجهیز شده و از انواع روش‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی میدانی و مجازی، پیام‌رسان‌ها و داده‌های دقیق استفاده کرد تا به نتیجه برسند.

وی افزود: در طول این مدت با بهره‌گیری از یک تیم متخصص، تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای پیروزی انجام شد.

حسامی ضمن تشکر از کمیته‌های صنعتی، جوانان، اساتید دانشگاه و تمامی دلسوزان استان، به ویژه اهل سنت، که نقش مهمی در دعوت مردم به پای صندوق‌های رای ایفا کردند، تاکید کرد:  آذربایجان‌غربی با وجود تنوع قومی و مذهبی، امروز نماد رفاقت و وحدت است.

وی خطاب به رئیس‌جمهور منتخب تاکید کرد: مردم آگاه و فهمیده  آذربایجان‌غربی شما را تنها نخواهند گذاشت و یاور شما خواهند بود. ما از شما انتظار داریم که این استان را فراموش نکنید و با انتخاب کابینه‌ای کارآمد، مشکلات مردم را رفع کرده و خدمات شایسته‌ای ارائه دهید.

وی بیان کرد: با وحدت و همدلی، ایران قوی و آباد بسازیم؛ ایرانی که در سطح جهان زبانزد دنیا شود.

حسامی افزود: مشارکت مردم استان آذربایجان‌غربی در دور دوم انتخابات ۵۱.۳ درصد بوده که نسبت به مرحله اول با ۴۰ درصد، افزایش چشمگیری داشته است. ما به استقبال گسترده مردم از فرزند خود افتخار می‌کنیم و این مشارکت بالا را نشانه‌ای از اعتماد مردم به راه درست می‌دانیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز