خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا،مطرح شد؛

آغاز طرح زمستانی هلال‌احمر در آذربایجان‌غربی

آغاز طرح زمستانی هلال‌احمر  در آذربایجان‌غربی
کد خبر : ۱۳۰۸۹۳۹

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از آغاز طرح زمستانه هلال احمر در آذربایجان غربی خبر داد.

شهرام میرزایی در گفت‌وگو با ایلنا،با بیان اینکه طرح زمستانی امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امروز ۲۳ آذر در آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود، اظهارداشت: طرح زمستانی هلال احمر همه ساله  با هدف امداد رسانی در شرایط خاص جوی، بروز برف و کولاک و یخ بندان در راه های اصلی با همکاری نیروهای داوطلب این جمعیت  اجرایی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر در طرح زمستانی با ۲۲ پایگاه ثابت و سیار به مردم و مسافران خدمت رسانی خواهد کرد و علاوه بر پایگاه‌های بین شهری، پایگاه‌های سطح شهر هم به صورت آماده باش خواهند بود تا خدمات خود را در فصل زمستان در سطح استان ارائه دهند.

وی عنوان کرد:  در این طرح جمعیت هلال احمر بیش از ۴۰ دستگاه آمبولانس و خودرو امدادی در خدمت مردم خواهند بود و علاوه بر اینها تمامی شعب هلال احمر استان در آماده باش کامل خواهند بود.

میرزایی در تشریح جزئیات این طرح گفت: این طرح به مدت سه ماه از ۲۳ آذرماه به صورت شبانه روز توسط ۲۳ پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت بین شهری، کوهستانی، واکنش سریع و امداد هوایی اجرایی می‌شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز