خبرگزاری کار ایران

اجرای 6هزار و800 برنامه توسط نیروهای مسلح و بسیج آذربایجان غربی در هفته دفاع مقدس

اجرای 6هزار و800  برنامه توسط نیروهای مسلح و بسیج آذربایجان غربی در هفته دفاع مقدس
کد خبر : ۱۱۳۳۴۸۸

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای ۶۸۰۰ برنامه توسط کمیته های نیروهای مسلح و بسیج آذربایجان غربی در هفته دفاع مقدس امسال در استان خبرداد.

به گزارش ایلنا،سردار حبیب شهسوار رئیس کمیته نیروهای مسلح و کمیته بسیج گرامیداشت هفته دفاع مقدس آذربایجان غربی در نشست خبری با خبرنگاران و رسانه های گروهی از اجرای ۶ هزار  و ٨٠٠ برنامه با ٨٠ عنوان در طول هفته خبر داد و گفت: آغاز برنامه ها در ٣٠ شهریورماه و با حضور حدود ١٠٠٠ پیشکسوتان در حسینیه اعظم ارومیه و به صورت مجازی با سخنرانی رئیس جمهور خواهد بود. 

وی افزود: غبارروبی مزار شهدا، مشارکت در نمازهای جمعه و تجلیل از مدافعان سلامت و بانوان در دفاع مقدس، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، همایش عمومی اصناف و بازاریاران با عنوان نقش آنها در دفاع مقدس ، تجلیل از دلاورمردان نیروهای مسلح و تکریم فرماندهان از جمله شاخص ترین برنامه این ایام است.

 شهسواری همچنین برگزاری ۴١ یادواره در محلات و پایگاه ها، افتتاح ٢٧ پروژه با اعتبار ۵٠ میلیارد ریالی، حضور راویان در یادمان‌ها، رزمایش‌های سلامت و برپایی میزهای خدمت، توزیع بسته‌های معیشتی و دایر شدن ٢٢ پایگاه اختصاصی تزریق واکسن و اعلام آمادگی تا ١٠٠ پایگاه را از دیگر برنامه های شاخص این هفته اعلام کرد. 

 

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز