سامانه۱۲۲ اصلیترین درگاه ارتباط مشترکان با شرکت آبفای خوی
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت:مشترکان شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی می توانند مشکلات حوزه آب و فاضلاب را با شماره گیری ۱۲۲ به کارشناسان این مرکز اطلاع دهند.
ید الله سلطانی،مدیرعامل شرکت در گفت و گو با ایلنا، اظهار داشت: سامانه۱۲۲ اصلی ترین درگاه ارتباط مشترکین با کارشناسان شرکت آب و فاضلاب خوی است.
وی افزود: در همین راستا تمامی مردم و مشترکان شهری و روستایی در سراسر نقاط شهرستان در صورت مواجه شدن با مشکلات حوزه آب اعم از شکستگی، قطعی و افت فشار، اطلاع از نحوه خدمات شرکت و نیز ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات ارزشمندشان می توانند با گرفتن شماره ۱۲۲ضمن اطلاع رسانی به کارشناسان این مرکز از خدمات این شرکت بهره مند شوند.
وی خاطر نشان کرد : صنعت آب و فاضلاب در کشور ایران بهعنوان یکی از بزرگترین صنایع خدماتی وظیفه حیاتی توزیع آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و جمعآوری و تصفیه فاضلاب را برعهده دارد. امروز ارائه خدمات به شکل نوین به مشترکان صنعت آب و فاضلاب بر شناخت واقعی نیازهای ایشان یکی از وظایف مهم و کلیدی در صنعت آب و فاضلاب جهت ارائه خدمات مطلوب و بهموقع به مشترکان است .
سلطانی با اشاره به ارائه خدمات به مشترکان گفت : ارائه خدمات به مشترکان، نیازمند ارتباط مستمر دوسویه و همسنگ است و این ارتباط در شرکتهای آب و فاضلاب با هدف کسب رضایت مشتریان از طریق دریافت نظرات و پاسخگویی به سئوالات و ابهامات آنان از طرف شرکت و تامین مالی شرکت از طریق پرداخت بهموقع صورتحسابها و سایر هزینهها از سوی مشترکا انجام میشود و در این کارکرد ما باید همیشه بهصورت ۲۴ ساعته در دسترس مشتریان بوده تا در صورت نیاز آنان بتوانیم پاسخگوی مطمئن برای آنان باشیم.
مدیر عامل شرکت با اشاره به نقش واحد ۱۲۲ بهعنوان پل ارتباطی بین شهروندان و شرکت آب فاضلاب اظهار داشت: تمامی سازمانهایی که به نوعی وظیفه خدماترسانی به مشترکان شهری و روستایی را عهدهدار هستند برای برقراری ارتباط با مشترکان خود به راههای گوناگون ارتباطی متوسل شده تا ضمن انتقال معنی و مفهوم مورد نظر بازخوردهای مشترکان را دریافت کنند و در راه پیشبرد اهداف سازمانی بکار برند .