خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت معدن و تجارت در گفت وگو با ایلنا:

بازاریابی و بسته بندی دو مشکل نمایشگاه توانمندی عشایر و روستاییان

بازاریابی و بسته بندی دو مشکل نمایشگاه توانمندی عشایر و روستاییان
کد خبر : ۷۹۹۹۱۵

وزیر صنعت یکی از ایرادات اساسی در نمایشگاه بین‌المللی عشایر و روستاییان گفت: مساله بازاریابی و مساله بسته بندی کالا یکی از بزرگترین مسایل موجود در این نمایشگاه است که باید تقویت شود.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا، رضا رحمانی در چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: این نمایشگاه برای نشان دادن توانمندی‌های تولیدات روستاییان و استعدادهای تمام مناطق کشور تشکیل شده و هدف از برگزاری این نمایشگاه دیده شدن محصولاتی است که در استان‌ها و شهرهای کشور در حال تولید است.

رحمانی خاطرنشان کرد : این اتفاق خوبی است که در شرایط جدید جامعه و با این همه مشکلات مردم با شور و نشاط بسیار در جهت تولیدات خود و عرضه محصولات در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: در این نمایشگاه شرکت های استارتاپ نوپا هستند که وجود آنها نقطه عطفی است برای آن که این محصولات جدید شناخته شوند.

وی یادآور شد: در بحث بیمه برای این قشر روستایی در جهت تشویق به کار و رفع معضل بیکاری برای تعدادی جوان باید تمام مبلغ بیمه یا بخشی از آن را دولت برعهده بگیرد و من این موضوع را حتما پیگیری و بررسی خواهم کرد.

وزیرصنعت در خصوص گفته رئیس کمسیون اصل 90 مجلس که بحثی را در خصوص طراحی صندوق عقب  خودروی 206 حدود 250 میلیون دلار هزینه شده است، گفت: این بحث مربوط به سال‌های گذشته است و بیش از ده سال از این موضوع گذشته است و با هیچ کس تعارفی نداریم با هر کسی و در هر کجا که تخلفی وجود داشته باشد سریعا بررسی و پیگیری می کنیم و برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز