خبرگزاری کار ایران

عضو تیم ملی شمشیر بازی:

به حضور در بازی فینال امیدواریم

به حضور در بازی فینال امیدواریم
کد خبر : ۲۰۳۴۴۳

حریفان آسیایی ما در مسابقات المپیک و جهانی دارای مدال هستند ولی تلاش ما این است که از رقبایمان جلو بزنیم. / تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم، دعا می کنم بتوانیم با دستی پر از این مسابقات بازگردیم.

عضو تیم ملی شمشیر بازی گفت: در بازی‌های آسیایی تمامی کشورها با بهترین نفرات حضور یافته و مسابقات در بالاترین سطح برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا فرزاد باهر ارسباران در عین حال افزود: حریفان آسیایی ما در مسابقات المپیک و جهانی دارای مدال هستند ولی تلاش ما این است که از رقبایمان جلو بزنیم و با تلاشی که انجام داده‌ایم پیش بینی می کنم یکی از تیم های بازی فینال باشیم.

وی با اشاره به اردوهای تیم ملی شمشیربازی کشورمان برای حضور در مسابقات آسیایی کره جنوبی، گفت: اردوی یک هفته‌ای مشترکی با تیم اوکراین داشتیم که سه روز پیش به پایان رسید و هم‌اکنون نیز تمرینات ‌مان در تهران زیر نظر مربیان ادامه دارد.

باهر ارسباران اضافه کرد: برای برگزاری اردوی تمرینی راهی کیش خواهیم شد و بعد از انجام سه روز تمرین، به تهران بازخواهیم گشت و نهایتاً بامداد سه شنبه هفته آینده راهی کره جنوبی خواهیم شد.

عضو تیم ملی شمشیر بازی کشورمان خاطرنشان کرد: مسابقات شمشیربازی از بیست و هشتم شهریور آغاز می شود ولی زمان آغاز مسابقات در رشته سابر سی ام می باشد که ابتدا مسابقات بخش انفرادی انجام می شود که من در این بخش بازی نخواهم کرد؛ مسابقات تیمی رشته سابر از دوم مهر آغاز می شود که رقابت من از آن روز شروع می شود.

وی تصریح کرد: تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم، دعا می کنم بتوانیم با دستی پر از این مسابقات بازگردیم و باعثخوشحالی مردم آذربایجان و کشور عزیزمان ایران شویم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز