مدیرامور شعب بانک رفاه کارگران آذربایجان شرقی:
مشتری مداری در بانک رفاه کارگران، مورد توجه جدی است
این بانک در ۹ سال اخیر در بحثمشتری مداری، رتبه برتر را داشته و استان آذربایجان شرقی در این سالها، همواره در رتبه های اول تا سوم بوده است.
مدیرامور شعب بانک رفاه کارگران آذربایجان شرقی تأکید کرد: مشتری مداری در بانک رفاه کارگران مورد توجه جدی است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، نادعلی که در دیدار تشکل های کارگری استان با استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت هفته دولت سخن می گفت، با ارایه گزارشی از فعالیت های این بانک افزود: این بانک در ۹ سال اخیر در بحثمشتری مداری رتبه برتر را داشته و استان آذربایجان شرقی در این سال ها همواره در رتبه های اول تا سوم بوده است.
وی با اشاره به گستره خدماتدهی این بانک به ویژه بازنشستگان ومستمری بگیران گفت: در راستای گسترش خدمات بهتر بهره گیری از سیستم اینترنتی در ابعاد مختلف در این بانک فراهم شده وهمین امر رضایتمندی مشتریان بانک و کاهش صف در شعبات آن را فراهم آورده است.
نادعلی به ارایه خدمات این بانک به بخش صنعت و تولید استان اشاره کرد و گفت: این بانک در اعطای تسهیلات به صنعت و تولید آذربایجان شرقی پیشتاز بوده است.
همین گزارش حاکی است در ادامه این مراسم لوح تقدیر و هدایای مدیران ارشد استان در یک فضای صمیمی توسط دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی اهداء شد.