خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

افزایش کیفی خدمات از اتوبوسرانی تبریز و حومه مورد انتظار است

افزایش کیفی خدمات از اتوبوسرانی تبریز و حومه مورد انتظار است
کد خبر : ۱۸۸۱۲۲

فعالیت شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به طور مستقیم با وقت مردم ارتباط دارد بنابراین باید برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای ثبت کمترین اتلاف وقت، پایه‌گذاری شود.

شهردار تبریز تأکید کرد: کاهش مدت انتظار باید به موازات تجهیز، راحتی، ایمنی و افزایش کیفی حمل و نقل در دستور کار شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق نجفی که در بازدید از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و وحومه سخن می گفت افزود: فعالیت و پیشرفت ناوگان عمومی اتوبوس، از مهم ترین و بارزترین وجوه پیشرفت و توسعه شهر است.

وی به خدمت رسانی بی وقفه شرکت اتوبوسرانی اشاره کرد و افزود: رسیدن به نقطه آرمانی و ایده آل در کلان شهری مانند تبریز، موضوعی نیست که در طی چند ماه و چند سال محقق شود؛ اما با این حال آن چه کمبودها و نیازهای این کلان شهر را در بخش حمل و نقل پوشش می دهد، تعصب و وجدان ارزنده کاری در میان کارکنان و رانندگان شرکت واحد است.

شهردار تبریز ادامه داد: فعالیت این شرکت به طور مستقیم با وقت مردم ارتباط دارد بنابراین باید برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای ثبت کمترین اتلاف وقت، پایه گذاری شود.

ارسال نظر