خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

افزایش کیفی خدمات از اتوبوسرانی تبریز و حومه مورد انتظار است

افزایش کیفی خدمات از اتوبوسرانی تبریز و حومه مورد انتظار است
کد خبر : ۱۸۸۱۲۲

فعالیت شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به طور مستقیم با وقت مردم ارتباط دارد بنابراین باید برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای ثبت کمترین اتلاف وقت، پایه‌گذاری شود.

شهردار تبریز تأکید کرد: کاهش مدت انتظار باید به موازات تجهیز، راحتی، ایمنی و افزایش کیفی حمل و نقل در دستور کار شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق نجفی که در بازدید از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و وحومه سخن می گفت افزود: فعالیت و پیشرفت ناوگان عمومی اتوبوس، از مهم ترین و بارزترین وجوه پیشرفت و توسعه شهر است.

وی به خدمت رسانی بی وقفه شرکت اتوبوسرانی اشاره کرد و افزود: رسیدن به نقطه آرمانی و ایده آل در کلان شهری مانند تبریز، موضوعی نیست که در طی چند ماه و چند سال محقق شود؛ اما با این حال آن چه کمبودها و نیازهای این کلان شهر را در بخش حمل و نقل پوشش می دهد، تعصب و وجدان ارزنده کاری در میان کارکنان و رانندگان شرکت واحد است.

شهردار تبریز ادامه داد: فعالیت این شرکت به طور مستقیم با وقت مردم ارتباط دارد بنابراین باید برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای ثبت کمترین اتلاف وقت، پایه گذاری شود.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز