خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

تکریم ارباب رجوع از رویکردهای مهم آموزش و پرورش است

تکریم ارباب رجوع از رویکردهای مهم آموزش و پرورش است
کد خبر : ۱۳۹۲۸۰

میز خدمت به تناسب سایر ادارات در اداره کل آموزش و پرورش نیز فعال است و طبق برنامه تنظیمی و با توجه به نوع در خواست ارباب رجوع، خدمات لازم ارائه می‌شود.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع را از رویکردهای مهم آموزش و پرورش عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " جعفر پاشایی " در جلسه کمیسیون تحول اداری که با حضور مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، با ارائه گزارشی از عملکرد کمیسیون تحول اداری، بر تقویت نظام پیشنهادات و بازنگری مجدد آن و پیگیری امور مربوط به حوزه ایثارگران و جانبازان و بازمهندسی منابع انسانی تاکید کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به سیاست‌های دولت تدبیر و امید و تاکید وزیر آموزش و پرورش، بازنگری در حوزه تحول اداری و برنامه ریزی منظم و منسجم برای رفع مشکلات موجود را امری ضروری دانست.
وی با بیان اینکه در سال جاری ماهانه یک جلسه توسط کمیسیون تحول اداری برگزار گردیده است، افزود: نتایج مطلوبی از این جلسات عاید شده است.
" پاشایی " ارایه ۲۵۰ مورد پیشنهاد از سوی همکاران فرهنگی طی یک ماه را از پویایی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات عنوان کرد و یکی از رویکردهای مهم آموزش و پرورش استان را تکریم ارباب رجوع دانست و افزود: با عنایت به کثرت ارباب رجوع در گذشته و خدماتی که به ایشان ارائه شده است در تلاش هستیم فرآیند مربوطه را روان‌تر سازیم چرا که اگر تکریم ارباب رجوع در سایر دستگاههای اجرایی لازم است در آموزش و پرورش لازم‌تر می‌باشد.
مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به سیاست دولت تدبیر و امید، تغییر نگرش‌ها در موضوع تحول اداری را لازم دانست و افزود هر کشوری که در مسیر توسعه قدم برداشته، اولین گام را از آموزش و پرورش شروع نموده است.
" مهرآسا " بهره وری را رسالت خطیر آموزش و پرورش دانست و افزود: ارتقاء کیفیت در حوزه گسترده آموزش و پرورش قطعا در بهره وری آن موثر خواهد بود.
وی تسهیل در خدمت رسانی به مردم را از اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی برشمرد.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز