خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

برنامه حضور مدیران آذربایجان شرقی در مرکز ارتباطات مردمی/ پاسخگویی 24 ساعته سامانه 111 در طول دهه فجر

برنامه حضور مدیران آذربایجان شرقی در مرکز ارتباطات مردمی/ پاسخگویی 24 ساعته سامانه 111 در طول دهه فجر
کد خبر : ۱۳۲۶۳۹۲

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در این دفتر برای پاسخگویی مستقیم به درخواست‌های مردمی، اعلام کرد: در طول ایام‌الله دهه فجر، 10 نفر از مدیران استان برای پاسخگویی درخواست‌های مردمی از طریق شماره 111 حضور خواهند یافت و کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی نیز به صورت 24 ساعته پاسخگوی تماس‌های مردمی با این شماره خواهند بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا سلطان‌زاده افزود: سامانه الکترونیکی مردم و دولت یا همان سامانه 111، آماده دریافت شکایات، انتقادات، گزارش‌ها، طرح‌ها، ایده‌ها و نظرات شهروندان محترم از طریق تماس با شماره 111 است.

وی افزود: مجموعه‌ای از خادمان مردم در استانداری آماده‌اند تا موارد ثبت شده در این سامانه را به دستگاه‌های مربوطه برای پیگیری ارجاع کنند که این امر در طول دهه فجر امسال به صورت 24 ساعته و شبانه‌روزی انجام خواهد شد.

سلطان‌زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر کارشناسان مرکز، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز طبق برنامه از قبل اعلام‌شده در این مرکز حضور می‌یابند و به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات و درخواست‌های شهروندان در حوزه کاری خود می‌شوند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، در طول ایام‌الله دهه فجر امسال، 10 نفر از مدیران استان پاسخگوی درخواست‌های مردمی از طریق شماره 111 خواهند بود.

به گفته وی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای در روز پنج‌شنبه 13 بهمن، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در روز جمعه 14 بهمن، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی در روز شنبه 15 بهمن، مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز در روز یکشنبه 16 بهمن و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در روز دوشنبه 17 بهمن از ساعت 10 الی 12 پاسخگوی تماس‌های تلفنی شهروندان خواهند بود.

سلطان‌زاده افزود: همچنین شهردار منطقه 1 تبریز در روز سه‌شنبه 18 بهمن، مدیرکل راه‌آهن آذربایجان در روز چهارشنبه 19 بهمن، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در روز پنج‌شنبه 20 بهمن، مدیرکل بنیاد مسکن در روز جمعه 21 بهمن و مدیرکل پست استان در روز شنبه 22 بهمن برای پاسخگویی به سوالات شهروندان حاضر خواهند بود.

براساس این گزارش، سامانه تلفنی 111 یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است که همه مردم می‌توانند پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دستگاه‌های دولتی را با آن مطرح کنند.

این سامانه از ضریب نفوذ بالایی در دستگاه‌های اجرایی برخوردار است و با اصلاح رویکردهای خدمت‌رسانی در راستای استقرار میز خدمت، گام مهمی را در تسهیل شرایط تعاملات و پاسخگویی صحیح متناسب با شأن مردم برداشته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز