خبرگزاری کار ایران

انجمن صنفی کارگران ساختمانی سراب آغاز به کار کرد

کد خبر : ۱۲۷۸۶۸

کلیه کارگران ساختمانی باید به زودی در این انجمن ثبت نام کنند و بعد از طی مراحل تعیین صلاحیت و تائید مراجع ذی‌صلاح کارت مهارت کارگری ساختمانی را دریافت کنند.

ایلنا: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سراب از آغاز به کار انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان سراب خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا وکیل آزاد با انتقاد از سهمیه کم بیمه کارگران ساختمانی شهرستان سراب اظهار داشت: بیمه کارگران ساختمانی عادلانه نبوده و در حال حاضر حدود یک هزار و ۶۵۰ نفر کارگر ساختمانی بیمه شده تامین اجتماعی وجود دارد و با سهمیه اختصاصی در شش ماهه نخست سال‌جاری به تعداد ۱۵۰ نفر، فاصله زیادی برای تحقق بیمه تعداد پنج هزار و ۵۰۰ نفر دارندگان کارت مهارت فنی و حرفه‌ای شهرستان وجود دارد.
دبیر کمسیون کارگری شهرستان سراب ادامه داد: از آنجا که برخی از افراد کارگر ساختمانی نبوده و در مشاغل دیگر فعالیت دارند و از این فرصت ایجاد شده برای کارگران ساختمانی سو استفاده می‌کنند، ضرورت دارد برای حل این مشکل، کارگران واقعی ساختمانی توسط انجمن شناسایی و سپس به سازمان تامین اجتماعی معرفی شوند تا شاهد تضییع حقوق کارگران نباشیم.
وی ادامه داد: کلیه کارگران ساختمانی باید به زودی در این انجمن ثبت نام کنند و بعد از طی مراحل تعیین صلاحیت و تائید مراجع ذی‌صلاح کارت مهارت کارگری ساختمانی را دریافت کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز