خبرگزاری کار ایران

مسئول دفتر تشکیلات کارگری حزب الله لبنان:

فعالیت‌های آموزشی خانه کارگر تبریز برای کارگران قابل تقدیر است

فعالیت‌های آموزشی خانه کارگر تبریز برای کارگران قابل تقدیر است
کد خبر : ۱۲۴۵۶۲

هیئت کارگری حزب الله لبنان از مجموعه مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز بازدید کرد.

ایلنا: مسئول دفتر تشکیلات کارگری حزب الله لبنان فعالیت‌های آموزشی خانه کارگر تبریز را برای کارگران قابل تقدیر دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید هاشم سلهب که به همراه هیئت بلندپایه کارگری حزب الله لبنان از مجموعه مرکزآموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز بازدید می‌کرد افزود: امکانات بسیار خوبی در این مرکز برای کارگران فر اهم شده که موجب پیشرفت آنان در زمینه‌های مختلف می‌شود.
وی توجه خانه کارگر تبریز به موضوع آموزش کارگران را مهم خواند و خطاب به دانشجویان این مرکز گفت: شما جوانان امید آینده امت اسلامی هستید و باید با کسب دانش خود را برای پیشرفت جهان اسلام آماده کنید.
رئیس مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز نیز در این بازدید با ارایه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز گفت: دانشگاه علمی کابردی خانه کارگر تبریز سال قبل به همت آقای حاج کریم صادق‌زاده دبیر اجرایی خانه کارگر استان آذربایجان شرقی در راستای اهداف بلندمدت این نهاد کارگری تأسیس شده است.
ایوب قهرمان‌نژاد توانمندسازی جامعه کارگری در کنار پیگیری مسایل سنفی و حقوقی این قشر را از اهداف راه اندازی این مرکز آموزشی برشمرد و گفت: با توجه به پیشرفت سریع علم و فن آوری ضرورت تقویت کارگران در برابر این تغییرات الزامی بود، چرا که پیش بینی می‌شد اگر خانه کارگر برنامه مدونی در این راستا نداشته باشد جامعه کارگری در برابر این تحولات آسیب پذیر خواهد بود و در نخستین گام کارگران مشاغل خود را از دست خواهند داد.
وی آموزش‌های ارایه شده در این مرکز را متناسب با فن آوری‌های روز خواند و گفت: با توجه به حساسیت مرکز آموزش خانه کارگر در ارایه آموزش‌های کاربردی اکثر فارغ التحصیلان این مرکز در اثر ارتقای دانش فنی و تخصصی خود توانسته‌اند بحران‌های محیط کسب و کار را مدیریت کنند و قدرت چانه زنی بیشتری داشته باشندضمنا خانه کارگر با گسترش دادن حوزه آموزش خود توانسته است به مسئولیت اجتماعی خویش عمل نماید چرا که با تربیت نیروی انسانی ماهر، سطح توانمندی آنان را ارتقاء می‌دهد.
مهندس قهرمان‌نژاد افزود: هم اکنون در مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز بیش از ۲ هزار دانشجو در رشته‌های مختلف فنی مهندسی، حسابداری و مدیریت در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی مشغول به تحصیل هستند.
همین گزارش حاکی است هیئت بلندپایه کارگری حزب الله لبنان در سفری سه روزه به استان آذربایجان شرقی ضمن دیدار با تشکل‌های کارگری این استان، استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز از کارخانه تراکتورسازی تبریز، اتحادیه امکان آذربایجان شرقی و اماکن تاریخی این شهر نیز بازدید می‌نمایند.
در این هیئت سید هاشم سلهب مسئول دفتر تشکیلات کارگری حزب الله لبنان، حاج علی یاسین رییس اتحادیه کارگران الوفاء، حاج اسامه الخنساء دبیرکل اتحادیه کارگران وفاء، ناصر یوسف نزال دبیرکل اتحادیه کارگران حمل و نقل دریایی در لبنان، فصیل طه مسئول امور مالی تشکیلات کارگری حزب الله لبنان، نواف سلهب عضو اتحادیه کارگران حزب الله لبنان حضور دارند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز