خبرگزاری کار ایران

هفته هفتم لیگ فوتسال؛

برتری دو نماینده آذربایجان در لیگ بر‌تر فوتسال

برتری دو نماینده آذربایجان در لیگ بر‌تر فوتسال
کد خبر : ۱۱۷۶۶۵

دیدار میثاق و دبیری ناتمام ماند.

ایلنا: هفته هفتم لیگ بر‌تر فوتسال هلال احمر می‌ه‌مان راه ساری، دبیری می‌ه‌مان میثاق تهران و شهرداری می‌ه‌مان ماهان تندیس قم به مصاف حریفان خود رفتند و در نتیجه دو نماینده تبریز از سد میزبانان خود گذشتند و دبیری تبریز به علت حواشی تماشاگران تیم میزبان بازی نیمه تمام ماند.
به گزارش ایلنا هفته هفتم لیگ بر‌تر فوتسال از امروز ساعت ۱۶ آغاز شد که طی آن تیم‌های دبیری تبریز و میثاق تهران به مصاف هم رفتند، در این رویارویی که با حواشی زیادی همراه بود. تیم تبریزی که برای کسب امتیاز و فاصله از دیگر رقبا در صدر آمده بود، نتوانست شاگردان خوراکچی را از سد راه بردارد.
البته حواشی‌های پیش بینی شده در بازی‌های رفقای فوتسالی به وقوع پیوست و شاهد درگیری بودیم. شمسایی در جریان اعتراض میثاقی‌ها به گل گرفته شده توسط داوربرای رقیب، با گلر میثاق درگیری فیزیکی پیدا کرده اما تصمیم داور عوض نشد تا بازی به تساوی ۳ بر ۳ برسد رقابت دو تیمبه دلیل هجوم هواداران به زمین نا‌تمام ماند.
شهرداری ساوه نیز به مصاف حفاری که تغییراتی برای تحول در تیم داده، رفت. این دیدار با برتری ۵ بر ۱ اهوازی‌ها همراه بود تا ناظم الشریعه، عنان تیمش را به دست گرفته و پس از پشت سرگذاشتن حواشی هفته‌های گذشته پیروزی شیرینی را کسب کند.
ماهان تندیس قم که پس از شروعی قدرتمند نتوانست همچنان صدر نشین بماند به مصاف شهرداری تبریز که با وجود مشکلات عملکرد چشمگیری داشته، رفت در این مصاف تیم قمی که شمس را به عنوان مدیر فنی در کنار خود دارد نتوانست از سد تیم تبریزی بگذرد و نیمه نخست را با نتیجه ۲ بر یک به پایان رساند، در نیمه دوم نیز برتری شهرداری تبریز ادامه پیدا کرد تا بازی با نتیجه ۴ بر یک به پایان برسد و ماهانی‌ها همچنان از صدر فاصله بگیرد.
شهید منصوری در این هفته نیز با وجود تمام مشکلات و کمبود‌ها قدرت خود را به نمایش گذاشته در نیمه نخست با غلبه بر تاسیسات به رختکن رفت درنیمه دوم نیز سیر بازی به نفع قرچکی‌ها پیش رفت تا رقابت با نتیجه۳ بر یک به پایان برسد.
راه ساری که بسطامی را به عنوان سرمربی در اختیار ندارد باز هم شکست در خانه را پذیرفت تا تیم هلال احمر به پیش روی خود در جدول ادامه دهد این بازی با نتیجه ۵ بر ۳ به پایان رسید.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز