مدیرعامل شرکت پگاه آذربایجان:
واحدهای تولیدی از حذف یارانه صنعت و سوء مدیریت ضربه دیدند

بخش محصولات پودری پگاه آذربایجان به زودی برای اولین بار در ایران افتتاح میشود.
ایلنا: مدیرعامل شرکت پگاه آذربایجان تأکید کرد: حذف یارانه صنعت و سوء مدیریت عامل اصلی افزایش قیمتها و ضربه به واحدهای تولیدی شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد برات گودرزی که در نشست تعاونیهای مصرف کارگری آذربایجان شرقی سخن میگفت با اشاره به موج افزایش قیمتها در کشور گفت: عوامل توزیع در قیمت تمام شده محصولات موثر است و اگر این محصولات بطور مستقیم و بدون واسطه از طریق تعاونیها به فروش برسد تخفیفهایی که به واسطهها میرسید با حضور تعاونیها به مشتریان تعلق خواهد گرفت و این فرصتی جهت دستیابی به مصرف کننده نهایی است.
مدیرعامل شرکت پگاه آذربایجان با اشاره به اینکه خانه کارگر تبریز در راستای منافع کارگران تلاش میکند گفت: خانه کارگر تبریز یکی از قویترین خانههای کارگر کشور است که حضوری جدی، منظم و تاثیر گذار و موثری دارد.
گودرزی میزان خرید شیر را توسط این شرکت را روزانه ۲۸۰ تن ذکر کرد و گفت: ظرفیت کارخانه روزانه ۵۰۰ تن است که این مقادیر از استانهایی مانند اردبیل، قزوین و از استانهای ملکان، سراب و بناب بطور مستقیم خریداری میشود.
گودرزی با اشاره به اینکه شیر دریافتی در چهار بخش پاستوریزه، بخش uf، استریل و پودری تبدیل به محصولات میشوند گفت: بخش محصولات پودری هنوز رسما راه اندازی نشده است و به زودی برای اولین بار در ایران در این شرکت راه اندازی خواهد شد.
وی استفاده از مواد لبنی را یکی از نیازهای جامعه بشری برای سلامتی انسانها و تنظیم سلامتی افراد بسیار ضروری خواند و گفت: تعاونیهای مصرف استان باید در جهت اعتلای فرهنگ سلامتی مردم گامهای موثرتری بردارند و با تهیه و توزیع و ارائه خدمات و تبلیغ و فرهنگ سازی مصرف روزمره را شیر وسایر مواد لبنی حاصل را نهادینه کنند.
وی به نقش موثر تعاونیها در اقتصاد و تولید اشاره کرد و گفت: تعاونیها بعنوان پتانسیلی قوی میتوانند در اقتصاد و صنعت کشور مفید باشند.
وی با بیان اینکه بازار مصرف و فروش جزء عوامل اصلی تولید هستند که تعاونیها در این دو بازار میتوانند نقش موثری را ایفا کنند گفت: فروش مستمر و پایدار از طریق تعاونیهای مصرف باعثخواهد شد تا ما مدیریتمان را بهتر انجام دهیم.
گودرزی افزود: عوامل توزیع در قیمت تمام شده محصولات موثر است و اگر این محصولات بطور مستقیم و بدون واسطه از طریق تعاونیها به فروش برسد تخفیفهایی که به واسطهها میرسید با حضور تعاونیها به مشتریان تعلق خواهد گرفت و این فرصتی جهت دستیابی به مصرف کننده نهایی است.