خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

خدمات شهری، تابلوی اقدامات شهرداری است

خدمات شهری، تابلوی اقدامات شهرداری است
کد خبر : ۱۱۴۲۰۳

بخش قابل توجهی از روند توسعه و عمران شهری با محوریت شهرداری به پیش می‌رود با این حال کیفیت و حجم خدمات محله‌ای و در یک کلام خدمات شهری ارایه شده به مردم از سوی شهرداری با زیربخش‌های متعدد و متنوع این حوزه، شاخص اصلی رضایتمندی مردم و مقبولیت شهرداری است و مدیران شهرداری باید ضمن ارایه خدمات حداکثری، در راستای تحقق خواسته‌های مردم گام بردارند.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر تبریز اقدامات حوزه خدمات شهری و اجرایی شهرداری را تابلوی خدمات این مجموعه ارزیابی کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا فریدون بابایی اقدم با تأکید بر اهمیت نقش و تأثیر خدمات شهری شهرداری در رضایتمندی شهروندان و نیز بهداشت و سلامت محیط شهری خاطرنشان کرد: اگرچه مدیریت شهری وظایف، مسوولیت‌ها و تعهدات متعددی در قبال شهر و شهروندان دارد و بخش قابل توجهی از روند توسعه و عمران شهری با محوریت شهرداری به پیش می‌رود با این حال کیفیت و حجم خدمات محله‌ای و در یک کلام خدمات شهری ارایه شده به مردم از سوی شهرداری با زیربخش‌های متعدد و متنوع این حوزه، شاخص اصلی رضایتمندی مردم و مقبولیت شهرداری است و مدیران شهرداری باید ضمن ارایه خدمات حداکثری، در راستای تحقق خواسته‌های مردم گام بردارند.
وی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات مدیران و کارکنان حوزه خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز و مناطق و سازمان‌ها تابعه این حوزه در اجرای طرح ضربتی خدمات محله‌ای طی دو ماه اخیر، بر لزوم تداوم این خدمات و نیز ارتقای سطح کیفی خدمات ارایه شده مبتنی بر خواست عمومی و در کنار آن اولویت دهی به خدمات رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار تأکید کرد.
بابایی در عین حال خدمات محله‌ای را تابلو و ملاک مقبولیت برنامه‌ها و اقدامات این مجموعه دانست.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز