خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

خدمات شهری، تابلوی اقدامات شهرداری است

خدمات شهری، تابلوی اقدامات شهرداری است
کد خبر : ۱۱۴۲۰۳

بخش قابل توجهی از روند توسعه و عمران شهری با محوریت شهرداری به پیش می‌رود با این حال کیفیت و حجم خدمات محله‌ای و در یک کلام خدمات شهری ارایه شده به مردم از سوی شهرداری با زیربخش‌های متعدد و متنوع این حوزه، شاخص اصلی رضایتمندی مردم و مقبولیت شهرداری است و مدیران شهرداری باید ضمن ارایه خدمات حداکثری، در راستای تحقق خواسته‌های مردم گام بردارند.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر تبریز اقدامات حوزه خدمات شهری و اجرایی شهرداری را تابلوی خدمات این مجموعه ارزیابی کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا فریدون بابایی اقدم با تأکید بر اهمیت نقش و تأثیر خدمات شهری شهرداری در رضایتمندی شهروندان و نیز بهداشت و سلامت محیط شهری خاطرنشان کرد: اگرچه مدیریت شهری وظایف، مسوولیت‌ها و تعهدات متعددی در قبال شهر و شهروندان دارد و بخش قابل توجهی از روند توسعه و عمران شهری با محوریت شهرداری به پیش می‌رود با این حال کیفیت و حجم خدمات محله‌ای و در یک کلام خدمات شهری ارایه شده به مردم از سوی شهرداری با زیربخش‌های متعدد و متنوع این حوزه، شاخص اصلی رضایتمندی مردم و مقبولیت شهرداری است و مدیران شهرداری باید ضمن ارایه خدمات حداکثری، در راستای تحقق خواسته‌های مردم گام بردارند.
وی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات مدیران و کارکنان حوزه خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز و مناطق و سازمان‌ها تابعه این حوزه در اجرای طرح ضربتی خدمات محله‌ای طی دو ماه اخیر، بر لزوم تداوم این خدمات و نیز ارتقای سطح کیفی خدمات ارایه شده مبتنی بر خواست عمومی و در کنار آن اولویت دهی به خدمات رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار تأکید کرد.
بابایی در عین حال خدمات محله‌ای را تابلو و ملاک مقبولیت برنامه‌ها و اقدامات این مجموعه دانست.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز