سرپرست شهرداری تبریز:
رسیدگی به مشکلات شهروندان کار همیشگی خادمان مردم است
با اطلاع رسانی و فراخوان عمومی صورت گرفته در سطح شهر و رسانههای جمعی توسط روابط عمومی شهرداری تبریز، ششمین هفته از ملاقاتهای صمیمی سرپرست شهرداری تبریز با جمع مدیران مناطق و سازمانها شهرداری و شهروندان تبریزی برگزار شد.
ایلنا: ملاقات مردمی سرپرست شهرداری تبریز طبق روال همیشگی خود در روزهای سه شنبه، این هفته نیز برگزار شد و شهروندان تبریزی درخواستها و مشکلات خود را از نزدیک با وی مطرح کردند.
به گزارش ایلنا، با اطلاع رسانی و فراخوان عمومی صورت گرفته در سطح شهر و رسانههای جمعی توسط روابط عمومی شهرداری تبریز، ششمین هفته از ملاقاتهای صمیمی سرپرست شهرداری تبریز با جمع مدیران مناطق و سازمانها شهرداری و شهروندان تبریزی برگزار شد.
. در این ملاقاتها مشکلات عمده شهروندان توسط سرپرست شهرداری تبریز به همراه هیئت همراه متشکل از مدیران شهری مجموعه شهرداری تبریز مورد بررسی قرار میگیرد.
درخواستها و پیشنهادات شهروندی از عمده مسائل مطرح شدهای است که دستورات لازم در خصوص پیگیری آنها از سوی سرپرست شهرداری تبریز به مناطق و سازمانهای مرتبط صادر میشود.
سرپرست شهرداری تبریز در حاشیه این دیدار مردمی گفت: رسیدگی به مشکلات شهروندان کار همیشگی خادمان مردم است و هدف از برگزاری جلسات هفتگی ملاقات مردمی بیشتر شنیدن مشکلات و نظر شهروندان است تا با مشورت گیری و یاری تک تک مدیران شهری بتوانیم در رفع معضلات به وجود آمده بیشتر از گذشته سهیم باشیم.
حسین اکبری با اشاره به رسیدگی مشکلات مردم در این ملاقاتها افزود: اعتماد سازی، جلب رضایت شهروندان و فراهم آوردن زمینههای کاهش مشکلات در شهرداری تبریز راه کارهای اساسی را میطلبد و شهرداری تبریز در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.
شایان ذکر است شهروندان تبریزی میتوانند با شماره تلفن ۵۲۶۵۳۵۳ نظرات و پیشنهادات خود را با واحد ارتباطات مردمی روابط عمومی شهرداری تبریز در میان بگذارند تا با دسته بندی، جمع آوری و استعلام نظراتشان در اسرع وقت به مشکلات و مسائل مطروحه رسیدگی شود. همچنین شهروندانی که قصد حضور در ملاقاتهای عمومی سرپرست شهرداری تبریز را دارند نیز میتوانند با مراجعه به اداره روابط عمومی و بینالملل شهرداری واقع در چهارراه ابوریحان، ساختمان مرکزی شهرداری، طبقه ششم نسبت به ثبت نام و دریافت وقت ملاقات اقدام نمایند.