سرپرست شهرداری تبریز:
از تبعیضهای حمایتی در بین کارکنان شهرداری تبریز پرهیز شود
کارکنان و کارگران باید علاوه بر اینکه از خدمت در شهرداری لذت ببرند باید سازمان را از آن خود دانسته و در قبال آن احساس مسوولیت بیشتری داشته باشند که این مهم جز از طریق رسیدگی به مشکلات آنان با هدف افزایش بهرهوری امکان پذیر نیست.
ایلنا: هرگونه تبعیض و بیعدالتی در اعمال حمایتهای اداری در بین کارکنان در هر سطح و ردهای زمینه ساز کاهش راندمان کاری و خدماتی در مجموعه شهرداری خواهد بود.
به گزارش ایلنا، حسین اکبری که در نشست کاری خود با معاونین و مدیران ارشد شهرداری سخن میگفت، اعمال حمایتهای معیشتی، تکریم کارکنان و نیز توجه به نیازها و رفع مشکلات آنان را اساس و زیربنای بهره وری در کار و ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم دانست و گفت: نگاه ویژه به این امور باعثبهبود خدمات سازمانی خواهد شد و لازم است مدیران شهرداری بیش از پیش به این مسایل توجه کنند.
وی افزود: کارکنان و کارگران باید علاوه بر اینکه از خدمت در شهرداری لذت ببرند باید سازمان را از آن خود دانسته و در قبال آن احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند که این مهم جز از طریق رسیدگی به مشکلات آنان با هدف افزایش بهره وری امکان پذیر نیست.
اکبری در خاتمه تلاش برای تحقق اصل تکریم کارکنان و کارگران خدوم این مجموعه را یکی از اصلیترین اولویتهای کاری خود در این دوره مدیریتی اعلام کرد و گفت: تأمین و ارتقای سطح رفاه و معیشت پرسنل، توجه به نیازهای رفاهی، تفریحی و آموزشی آنان و در یک کلام تکریم عملی و عینی کارکنان تنها راه افزایش بهره وری و ارتقای انگیزه خدمت نزد آنان است که متأسفانه در خلال انبوه وظایف و تعهدات کاری شهرداریها مورد غفلت قرار میگیرد، در حالی که میزان رضایتمندی کارکنان از مدیران و مجموعه بالادستی، ارتباط مستقیم و موثری با حجم، نحوه و کیفیت خدمات رسانی و کار پرسنل دارد.