توزیع برق تبریز در طرح تکریم رتبه برتر کشوری کسب کرد
شرکتهای توزیع نیروی برق به عنوان پیشانی صنعت برق کشو ر بیشترین ارتباط را با مردم دارند و برهمین اساس در این شرکتها طرح تکریم ارباب رجوع از اهمیت ویژهای برخوردار است.
ایلنا: شرکت توزیع نیروی برق تبریز رتبه برتر طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع را در بین شرکتهای توزیع نیروی برق کشور کسب کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اعلام این خبر گفت: این رتبه بر اساس تجزیه و تحلیل و سنجش میزان رضایت مراجعین از نحوه ارائه خدمات در بین شرکتهای توزیع نیروی برق و با هدف سنجش شاخصهایی از قبیل شفافیت فرآیندها و نحوه اطلاعرسانی به مراجعان، میزان اعتماد به دستگاه، نوع رفتار کارکنان شرکتها و میزان رضایت از ارائه خدمات به مردم ارزیابی شده است.
افشین روشن میلانی با اشاره به جایگاه مهم تکریم در شرکتهای توزیع برق تاکید کرد: شرکتهای توزیع نیروی برق به عنوان پیشانی صنعت برق کشور بیشترین ارتباط را با مردم دارند و برهمین اساس در این شرکتها طرح تکریم ارباب رجوع از اهمیت ویژهای برخوردار است.
وی کسب این رتبه را در سایه تلاشهای کارکنان خدوم برق تبریز عنوان کرد و افزود: تلاش در جهت افزایش رضایت مشتریان همواره باید سرلوحه اقدامات شرکت بوده و این امر پیوسته باید در حال پیشرفت باشد.
روشن میلانی درباره اقدامات انجام یافته در زمینه طرح تکریم در برق تبریز گفت: تدوین دستورالعمل طرح تکریم ارباب رجوع، تشکیل کمیته سلامت اداری و طرح تکریم، ایجاد ساز و کارهای لازم به منظور اخذ نظرات مشتریان، نظر سنجی از ارباب رجوع، ارائه خدمات غیر حضوری، ایجاد میز خدمت از اهم اقدامات این شرکت در جلب رضایت حداکثری ارباب رجوع به شمار میآید.
لازم به ذکر است شرکت توزیع نیروی برق تبریز بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط معاونت تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو توانسته است رتبه برتر در زمینه اجرای بهینه طرح تکریم مردم و جلب رضایت مشتری از میان ۳۹ شرکت توزیع نیروی برق کشور کسب نماید.