خبرگزاری کار ایران

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی:

دینداری، بزرگ‌ترین مزیت پلیس در ایران است

کد خبر : ۱۰۷۲۱۲

برای رسیدن به یک جامعه مطلوب و امن باید مردم در صحنه حضور داشته و در انجام ماموریت‌ها به یاری پلیس بشتابند.

ایلنا: دینداری پلیس ایران بزرگ‌ترین مزیت آن در میان سایر پلیس‌های دنیا به شمار می‌آید.
به گزارش ایلنا، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی ضمن تبریک هفته ناجا، یکی از امتیازهای پلیس ایران نسبت به سایر پلیسهای جهان را مردمی بودن آن عنوان کرد و گفت: امنیت بزرگ‌ترین نعمت الهی است و عمده امتیاز حکومت صالحان‌‌ همان امنیت است و ارزش آن بسیار مهم است بطوریکه حتی عبادت خداوند نیز در سایه امنیت مقدور می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین غلامی به نقش مردم در تامین امنیت اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به یک جامعه مطلوب و امن باید مردم در صحنه حضور داشته و در انجام ماموریت‌ها به یاری پلیس بشتابند.
وی، دیانت، اخلاق نیک، اقتدار و هوشیاری را مهم‌ترین شاخصه‌های پلیس اعلام نمود و افزود: وجود این شاخصه‌ها باعثایجاد اعتماد در مردم و افزایش همکاری آن‌ها با نیروی انتظامی می‌شود.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی مشارکت همه جانبه مردم در ماموریتهای ناجا در اجرای طرح ازتقا امنیت اجتماعی و اخلاقی را مهم‌ترین عامل موفقیت این طرح بیان کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز