خبرگزاری کار ایران

تماس با سامانه ۱۹۷ آذربایجان شرقی ۲۲ درصد افزایش یافت

کد خبر : ۱۰۶۱۴۳

۳ هزار و ۴۰۷ تماس مردمی با سامانه ۱۹۷ آذربایجان شرقی در مرداد ماه سال جاری برقرار شد. / بیشترین تعداد پیام قابل رسیدگی و بیشترین میزان مشارکت مردمی در نظارت بر عملکرد پلیس به ترتیب به شهرستان‌های تبریز، مراغه، مرند و بناب اختصاص داشت.

ایلنا: ۳ هزار و ۴۰۷ تماس مردمی با سامانه ۱۹۷ آذربایجان شرقی در مرداد ماه سال جاری برقرار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا تماس‌های مردمی و پیامهای قابل رسیدگی در مرداد ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته۲۲ درصد افزایش یافته است.
بر پایه این گزارش بیشترین تعداد پیام قابل رسیدگی و بیشترین میزان مشارکت مردمی در نظارت بر عملکرد پلیس به ترتیب به شهرستان‌های تبریز، مراغه، مرند و بناب اختصاص داشت.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز