خبرگزاری کار ایران

هنرمندان حوزه هنری آذربایجان شرقی به خانه ایتام کمک معنوی کردند

کد خبر : ۱۰۴۹۸۱

در اجرای کنسرت پژوهشی گروه دف نوازان سماع که به همت حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار شد، صندوقی در جهت حمایت از کودکان بی‌سرپرست و ایتام برای کمک‌های هنردوستان و هنرمندان به جای هزینه دسته گل در محل اجرای کنسرت تعبیه شده بود.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از کمک معنوی هنرمندان مرتبط حوزه هنری و گروه دف نوازان سماع به خانه ایتام خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسن میلانی گفت: در اجرای کنسرت پژوهشی گروه دف نوازان سماع که به همت حوزه هنری و به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز ملی دختران در سینما انقلاب برگزار شد، صندوقی در جهت حمایت از کودکان بی‌سرپرست و ایتام برای کمک‌های هنردوستان و هنرمندان به جای هزینه دسته گل در محل اجرای کنسرت تعبیه شد.
وی افزود: در این کنسرت مبلغ ۵ میلیون و ششصد هزار ریال مبلغ نقدی برای کودکان بی‌سرپرست و ایتام جمع آوری شد که این مبلغ در اختیار خانه ایتام قرار می‌گیرد، همچنین دو مورد کمک‌های غیر نقدی از سوی افراد خیر برای کودکان ایتام در نظر گرفته شده است.
میلانی تأکید کرد: این حرکت انسان دوستانه که از سوی هنرمندان و سرپرست گروه دف هنوازان سماع صورت گرفت بازتاب مطلوبی داشته و ما امیدواریم این اتفاق را در برگزاری کنسرت‌های ارزشی گروه‌های مختلف و دیگر برنامه‌های هنری شاهد باشیم و فرهنگ سازی مناسبی در این زمینه انجام دهیم.
این کنسرت پژوهشی در راستای ارائه موسیقی سالم مبتنی بر ارزش‌ها در جهت مقابله با موسیقی‌های بی‌هویت زیر زمینی و ارتقاء نشاط عمومی و اجتماعی شهروندان و مخاطبان حوزه هنری همزمان با سالروز خجسته میلاد حضرت معصومه(س) و روز ملی دختران برگزار شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز