خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب، دبیرکل خانه کارگر:

ورزش‌های فکری حمایت ویژه شوند

کد خبر : ۱۰۴۲۹۴

چنین فعالیت‌هایی نیازمند تبلیغ و تشویق جوانان برای پیشرفت و ترقی آن‌ها در این عرصه است.

ایلنا: دبیرکل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران خواستار حمایت ویژه از ورزش‌های فکری شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا محجوب که در افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات ملی رباتیک در مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز سخن می‌گفت از برگزاری این مسابقات به عنوان یک حرکت علمی پربار و یک نوع ورزش فکری یاد کرد و گفت: در این راستا رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی باید به ورزش‌های فکری هم توجه ویژه‌ای داشته باشند و با اطلاع رسانی آن گامی عظیم در جهت ترویج چنین آن بردارند.
رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی برگزاری با بیان اینکه اکثر جوانانی که در مسابقات رباتیک شرکت می‌کنند متکی به خود هستند اظهار داشت: اغلب کسانی در اینگونه فعالیت‌های علمی شرکت می‌کنند از تعلیمات خاصی برخوردار نیستند و مسوولین دولتی باید جوانان را در این راه علم و فناوری حمایت کنند تا شاهد شکوفایی استعدادهای جوانان در این عرصه باشیم.
علیرضا محجوب با تأکید براینکه جوانان با حداقل امکانات خود توانسته‌اند چنین پیشرفتی در این عرصه از خود به نمایش بگذارند گفت: این فعالیت علمی به نوبه خود از یک ذوق و شوق علمی حکایت می‌کند.
نماینده مردم تهران، ری و شمیرات در مجلس شورای اسلامی چنین حرکت علمی و برگزاری مسابقات رباتیک مایه اسباب افتخار ملی و مباهات دانست و گفت: چنین فعالیت‌هایی نیازمند تبلیغ و تشویق جوانان برای پیشرفت و ترقی آن‌ها در این عرصه است.
دبیرکل خانه کارگر با بیان اینکه نیروی جوان کشور با قدم نهادن در مسیری علمی با استفاده از فکر و دانش خود توانسته است در جهت تقویت بنیان علم و دانش حرکت کند افزود: ارزش چنین دانشی که در درون دانشجویان و دانش آموزان نهفته گواه از سرزندگی آن‌ها است و باید این جوانان مورد حمایت قرار بگیرند.
وی در پایان از تلاش خانه کارگر آذربایجان شرقی و مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز در تداوم برگزاری این مسابقات ملی قدردانی کرد.
لازم به ذکر است این مسابقات با شرکت ۱۱۰ تیم از سراسر کشور به مدت دو روز در مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز برگزار می‌شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز