خبرگزاری کار ایران

گزینه‌های سرمربیگری سوریه در جام ملت‌های آسیا

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۱۳۶

بعد از باخت به اردن و نمایش نا امید کننده‌ی تیم ملی سوریه، مسئولان این تیم اشتانگه سرمربی آلمانی خود را اخراج کردند.

به گزارش ایلنا، به دنبال عملکرد ناامید کننده شاگردان اشتانکه سرمربی آلمانی تیم سوریه در 2 بازی ابتدایی جام ملت‌های آسیا که منجر به کسب تنها 1 امتیاز شد و شانس صعود این تیم را به دور بعد رقابت ها کمرنگ کرد مسوولان فدراسیون فوتبال سوریه تصمیم گرفتند که این سرمربی 70 ساله را اخراج کنند و ادامه این تورنومنت را با سرمربی دیگری تجربه کنند.

در ابتدا به نظر می‌رسید سرمربی سابق سوریه، آیمن حکیم، که هدایت تیم سوریه را در انتخابی جام جهانی 2018 به عهده داشت و با صعود به پلی‌آف توانست تا یک قدمی صعود به جام جهانی پیش برود دوباره روی نیمکت این تیم بنشیند اما بر اساس گزارشات اخیر، فجر ابراهیم، مربی و بازیکن سابق سوری دیگر گزینه نزدیک نیمکت این تیم است.

اشتانکه تنها 1 امتیاز از تساوی با فلسطین به دست آورد بعد از مربی تیم ملی تایلند دومین مربی اخراجی در طول جام است و نتیجه گرفتن تایلند در دومین بازی با سرمربی جدید این امید را به سوریه خواهد داد که سرمربی جدید سوریه نیز بتواند این تورنمنت را با برد شروع کند.

صعود 4 تیم از 6 تیمی که در رتبه سوم گروه قرار می‌گیرند این امید را به سوریه داده تا بتوانند حتی با قرار گیری در رتب‌ ی سوم به دور بعد صعود کند و باید دید چه کسی در ادامه جام سرمربیگری سوریه را به دست خواهد گرفت و آیا توانایی خلق شگفتی و صعود با این تیم را دارد یا خیر. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز