خبرگزاری کار ایران

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با ایلنا

ذات کی‌روش این است که با گلایه کار را پیش ببرد / در انتخاب بعضی بازیکنان تیم ملی لجبازی صورت گرفته است / رسیدن به نیمه‌نهایی کار شاقی نیست

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۴۵۲

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است مصاحبه‌های کی‌روش به دلیل این است که می‌خواهد عامل نتیجه نگرفتن احتمالی را نبود امکانات معرفی کند.

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: اگر مسائل حاشیه‌ای، مصاحبه‌های جنجالی و اتفاقاتی که برای تیم ملی رخ می‌دهد را کنار بگذاریم، شرایط تیم ملی را مثبت ارزیابی می‌کنم. نفرات خوبی کنار هم قرار گرفتند که می‌توانند ما را به قهرمانی برسند و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و بعد از سال‌ها قهرمان آسیا شویم.

وی در مورد گلایه‌های کی‌روش از عدم آماده‌سازی مناسب تیم ملی نیز عنوان کرد: ما به این گلایه‌ها عادت کردیم ایشان هشت سال است که در ایران حضور دارد و روزی نیست که در مورد این مسائل مصاحبه نکند. ذات ایشان به این شکل است با گلایه کارش را انجام دهد. این کار را به چند دلیل انجام می‌دهد، مهم‌ترین آ‌نها این است که اگر نتواند نتایج قابل قبولی بگیرد دلیل نتیجه نگرفتن خود را عدم وجود امکانات لازم برای تیم ملی عنوان کنند و به نوعی این گلایه‌ها را برای این انجام می‌دهد تا از آن به عنوان یک سوپاپ اطمینان استفاده کنند. در این هشت سال تا جایی که توانسته خوب کار کرده و فعلا نیازی به این سوپاپ اطمینان پیدا نکرده اما اگر در جام ملت‌های آسیا نتیجه نگیرد هواداران و رسانه‌ها را به این مسائل ارجاع خواهد داد و دلیل نتیجه نگرفتن را این مسائل و کمبودها عنوان خواهد کرد. حالا اگر نتیجه هم بگیرد خواهد گفت که با تمام مشکلات و مسائل حاشیه‌ای توانسته به موفقیت برسد و به این شکل برجستگی موفقیت خود را دوچندان می‌کند.

مدافع سابق تیم ملی ایران در مورد اینکه کی‌روش گفته رویای ما حضور در نیمه‌نهایی است نیز گفت: تیم ملی توانایی و بضاعت قهرمانی در آسیا را دارد نه تنها الان بلکه در تمام دوره‌هایی که شرکت کرده مدعی عنوان قهرمانی بوده است. ما در دوره‌های متعدد به جمع چهار تیم برتر رسید‌ه‌ایم و آقای کی‌روش را آورده‌ایم که ما را قهرمان آسیا کند و این مسئله که عنوان می‌شود رویای ما رسیدن به نیمه نهایی است اصلا درست نیست. ما سه دوره قهرمان جام ملت‌ها شدیم و چیزی نیست که به آن دست نیافته باشیم. بازیکنان خوبی هم برای رسیدن به این عنوان داریم.

وب در مورد انتقاداتی که به برخی از نفرات دعوت شده توسط کی‌روش می‌شود نیز بیان کرد: اصولا مربیگری یک امر سلیقه‌ای است و مربی حق د ارد که بازیکنانی را به تیم ملی دعوت کند که فکر می‌کند به کارش می‌آید اگر چه قبول دارم آقای کی‌روش در بعضی انتخاب‌های خود در مورد بازیکنان یک سری لجبازی و یک دندگی داشته که اصلا جایی در فوتبال حرفه‌ای ندارد. بازیکنی بوده که اصلا حقش نبوده عضو تیم ملی باشد اما دعوت شده و بازیکنی هم بوده که از شایستگی بالایی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی برخوردار بوده اما به علت لجبازی آقای کی‌روش با او به تیم ملی دعوت نشده است.

وی در پایان در مورد پیش‌بینی خود از نتایج تیم ملی نیز گفت: من خوشبین هستم. اگر اتفاقات عجیب و غریب فوتبالی رخ ندهد ما به راحتی به جمع چهار تیم برتر خواهیم رسید و آنجا هم می‌توانیم به فینال برسیم و قهرمان شویم. من به این تیم امیدوارم و فکر می‌کنم می‌توانیم قهرمان شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز