خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان:

شفاف سازی و اطلاع رسانی قراردادها از الزامات کاهش فساد اداری است

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۶۶۷

جلسه هماهنگی بازرسان ماده 91 دستگاه های اجرایی استان به ریاست مشاور استاندار و مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان در روز دوشنبه 19 آذرماه در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شهاب رزمی در این نشست هدف از برگزاری جلسه را اهمیت و جایگاه ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری درخصوص ممنوعیت اخذ رشوه، سوء استفاده از مقام اداری، استفاده از هرگونه امتیاز، تسهیلات، هدایا و موارد مشابه در مقابل انجام وظایف اداری و وظایف مرتبط با شغل توسط کارمندان دستگاه های اجرایی برشمرد.

وی افزود: بازرسی های مستمر و دوره ای پیشگیرانه، فرآیند الکترونیکی کردن امور جهت کاهش عامل انسانی در دستگاه های اجرایی و نیز شناسایی انواع روش های اخذ رشوه، مهمترین عوامل کاهش تخلفات در ادارات و سازمانها است.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بیان کرد: اطلاع رسانی قراردادها، مناقصات و مزایدات در سایتها و شفاف سازی آنها از الزامات کاهش فساد اداری و اخذ رشوه است و در این راستا بازخورد پیگیری های صورت گرفته باید مورد سنجش قرار گیرد.

در خاتمه این نشست، بازرسان دستگاه های اجرایی هر یک به بیان نقطه نظرات، مشکلات پیش رو در امر بازرسی، چالشها و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز