خبرگزاری کار ایران

اگر مرا نمی‌خواهند خداحافظ اما بمانم پیکان جدیدی می‌سازم

عصبانیت باورنکردنی مجید جلالی: کسی حق ندارد درباره من اینطور حرف بزند/ تصمیم بگیرید که شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۱۹۴

سرمربی پیکان در پایان دیدار تیمش مقابل نساجی که با شکست او همراه بود نسبت به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید جلالی که انتظار صحبت‌ها و تهدید مدیرعامل باشگاه پیکان را نداشت در نشست خبری پایان بازی مقابل نساجی مازندران به شدت عصبانی شد و صحبت‌های عجیبی را مطرح کرد.

امیدوارم هیچ مربی در این شرایط نباشد!

در تمام سال هایی که کار می کنم، برای اولین بار است که این شرایط را می بینم. یک موقع است که ما یک یا دو بازی خوب بازی می کنیم و شکست می خوریم که این اتفاق شدنی است اما 6-7 بازی است که همه تلاش خود را می کنیم و بازنده ایم که این موضوع برای من سخت و غیر قابل هضم است. بازی در اختیار ما بود و راحت ترین موقعیت ها را نزدیم اما دقایق آخر گل خوردیم که این موضوع ناراحت کننده است و امیدوارم برای هیچ مربی پیش نیاید.

اگر مرا نمی خواهند، بگویند خداحافظ!

 من مصاحبه شیعی را خواندم. اگر بخواهیم در روز سخت فرار به جلو بکنیم، یک کار مدیریتی نیست. وقتی به روز سخت می رسیم، هر کسی باید مسئولیت خود را قبول کند. ایشان می گوید پیکان تا به حال اینگونه نشده است. مگر من تا به حال در کار مربی گری خودم اینگونه شدم؟ بهتر بود که بعد از باخت، ایشان که با تجربه است هیچ مصاحبه ای نکند. اگر اینگونه است، من هم می گویم خود باشگاه بیاید در مورد کوتاهی ها صحبت کند. من هیچگاه صحبت نکردم اما حالا که قرار است این موضوع در رسانه طرح شود، این کار خوبی نیست. همه بازی را دیدند، ما بد بودیم اما دلیل ندارد تیم را در رسانه جریمه کنیم. این کار معنی نمی دهد و نمی دانم از کجا یاد می گیرند.هی می گویند تصمیم . خب تصمیم بگیرید. مگر قرار است چه اتفاقی بیفتد؟ 

سهم خودتان را بپذیرید 

 فوتبال است و اگر مربی را نمی خواهند، بگویید خداحافظ. چرا هنگام برد دوست دارند اول خط باشند و حالا موقع باخت سهم خود را نمی پذیرند؟ مگر می شود یک تیم به اینجا برسد و فقط بازیکن و مربی مقصر باشند؟ ما دو سال خوب بودیم و همه خوب بودند. اکنون نیز تیم بدی نیستیم اما به شرایط بد خوردیم و کسی نباید در رسانه مصاحبه و جریمه کند. من بارها گفتم کم تجربه نیستم و کسی حق ندارد اینگونه صحبت کند. 

کار فرهنگی تان چه شد؟ 

من اصلا توقع این مصاحبه را نداشتم. خودشان در جلسه در هفته پیش گفتند که باشگاه پیکان می خواهد کار فرهنگی بکند که در کشور جا بیفتد که هیچ کس نباید عصبی تصمیم بگیرد و صحبت کند اما بعد از این بازی این صحبت ها چه معنی می دهد؟ من اصلا توقع نداشت. ضمن اینکه مسئولیت باخت با من است. اگر قرار است کسی جریمه شود، من می شوم. بنشینیم و اثبات کنند که تقصیر من است و بعد جریمه کنند اما صحبت در رسانه، موجه نیست.

من هم ناراحتم اما این صحبت ها درست نیست

هر تیمی در هر سطحی که باشد، مشکلات خاص خود را دارد. مخصوصا وقتی به روز سخت می رسید، این مشکلات نمایان تر می شود. در روز خوب همه می گویند عیب ندارد و نتایج سر پوش می شود. مربی پیکان هم که نباشم و فردا بگویند مربی نیستی، باز هم در رسانه مشکلات را نمی گویم. اگر می خواهیم فرهنگ سازی کنیم، این برخوردها نه مدیریتی است و نه تخصصی و اصلا صحیح نیست. من از این موضوع خیلی ناراحتم. شنبه در جلسه هیات مدیره شرکت می کنم و نقطه نظراتی که اینجا دارم را باز هم می گویم. اگر دوست داشتند، به کار خود ادامه می دهیم و اگر دوست نداشتند هم مخلص آنها هستیم. یک مدت اینجا کار کردیم، می دانم که چه کاری کردم و چقدر خدمت کردم. بازیکنانی که آوردیم، جوان بودند و امروز 5 بازیکن تیم امید بازی کردند. به این کارم افتخار می کنم اما نتایجی که این آخر اوردم، نه. من هم ناراحتم و دنبال راه می گردم اما نباید اینگونه صحبت می کردند و شنبه می روم و صحبت های خود را مطرح می کنم.

اگر بمانم، پیکان جدید می سازم

جوانگرایی مربوط به تیم است و شاید روزی به عنوان تجربه به دیگر مربیان بگویم اما در رسانه نمی خواهم صحبت کنم. من اگر ادامه بدهم، شما قطعا یک پیکان جدید را خواهید دید. این موضوع در نظر من است و حتما کار ما تغییر خواهد کرد.

اگر احساس کنم کار من نیست، استعفا می دهم

اگر من مدیرعامل بودم شنبه به جلسه می رفتم و می گفتم شما را نمی خواهم و خداحافظ. من تا به امروز تیم های زیادی کار کردم و این موضوع را به هیات مدیره گفتم. 2 مرتبه من خودم به جایی رسیدم که دیدم کار من نیست و استعفا کردم. به آنها نیز گفتم اگر به این مرتبه برسم، یک روز هم نمی مانم. فوتبال دیدید و نگاه کردید و می دانید که این باخت ها یک اتفاق است. باخت برابر مسجد سلیمان، پرسپولیس و فولاد خوزستان یک اتفاق است. وقتی در یک بد شانسی عمیق گیر می کنیم، اینگونه می شود. تحلیل باید روی بدنه بازی و فوتبال باشد و نه روی نتیجه مسابقه. سال گذشته همچین دیداری با سپاهان داشتیم و دقیقه 90 به همین شکل برنده شدیم اما بعد از بازی گفتیم که ما در حد برد نبودیم. این موضوعات نیاز به تخصص دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز