خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی در آستانه دیدار مهم پرسپولیس – السد قطر:

250 هزار پرسپولیسی متقاضی بلیط بازی برگشت با السد شدند

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۷۸۹

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از تلاش و پیگیری ویژه دکتر سلطانی فر به منظور پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس که باعث افزایش انگیزه انها در بازی برگشت مقابل السد می شود تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا گرشاسبی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان توجه و پیگیری های وزیر ورزش و جوانان در خصوص حل مشکلات نماینده ایران در لیگ قهرمانان اسیا را ستایش کرد و اظهار داشت: شایسته است از دکتر سلطانی فر که در این شرایط حساس تیم پرسپولیس  را حمایت کردند و با تلاش و پیگیری خود سبب شدند که بتوانیم ۴۰۰ هزار یورو بعنوان بخشی از مطالبات   را به بازیکنان و  کادرفنی پرداخت کنیم ،تشکر ویژه داشته باشم.

گرشاسبی ادامه داد: در این شرایط حساس که قبل از بازی با السد داریم  پرداخت بخشی از مطالبات به  بازیکنان خارجی و کادر فنی باعث افزایش توان روحی انها شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در بازی برگشت  هم فاتحانه میدان را ترک کنیم تا دل میلیونها هوادار ایرانی را شاد کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به خرید اینترنتی بلیط بازی برگشت با السد قطر هم گفت: هواداران پرسپولیس یکبار دیگر عظمت و بزرگی خود را نشان دادند تا جاییکه نود دقیقه بعد از باز شدن سایت فروش بلیط 250 هزار هوادار برای خرید مراجعه کردند که همین باعث خلل در سایت شد که خوشبختانه بعد از برطرف شدن همه بلیط ها به جز 9 هزار قطعه بلیط در طبقه دوم فروش رفته است.

لازم به یادآوری است پرسپولیس فردا ( یکشنبه ) ۱۰۰ هزار یوروی دیگر ارز با نرخ ثانویه دریافت خواهد کرد تا مجموعا مانند   تیم استقلال تهران ۵۰۰ هزار یورو ارز با نرخ ثانویه از بانک مرکزی دریافت کرده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز