خبرگزاری کار ایران

گزارش ترکیه ای ها از گران قیمت ترین نقل و انتقالات ایران

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۴۲۲

ترابزون‌اسپور که این فصل ترجیح داد از یک تیم آسیایی بازیکن بگیرد و وحید امیری و سیدمجید حسینی را به ترکیب خود اضافه کرد تا گرانقیمت‌ترین نقل‌وانتقال لیگ ایران را به ثبت رساند.

به گزارش ایلنا، ترابزون‌اسپور رکورد نقل‌وانتقالات لیگ برتر ایران را شکست! ترابزون‌اسپور که سیاستش استفاده از بازیکنان ارزان‌قیمت است، در نقل‌وانتقالات تابستانی وحید امیری، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران را بدون سر و صدا به ترابزون‌ آورد و با او قرارداد امضا کرد. با وجود اینکه این بال چپ هنوز موفق به گلزنی و یا دادن پاس گل برای ترابزون‌اسپور نشده، عملکردی که برای این تیم به نمایش گذاشته، باعث شده تا مورد تشویق هواداران ترابزون‌اسپور در جریان بازی‌ها قرار بگیرد.  

انتقال دیگر سیدمجید حسینی بود که به مانند بمب منفجر شد و بعد از مقاومت شدیدی که از سوی باشگاهش - استقلال - صورت گرفت، سرانجام ترابزون‌اسپور موفق به عقد قرارداد با وی شد. ملاقات و مذاکراتی که بین سران باشگاه ترابزون‌اسپور، استقلال و فدراسیون فوتبال ایران صورت گرفت، سرانجام نتیجه داد و حسینی پیراهن آبی‌وعنابی‌ها را به تن کرد. ترابزون‌اسپور برای جدب این مدافع جوان که در پنج بازی که این فصل برای ترابزون‌اسپور به میدان رفته 13 امتیاز کسب کرده، 600 هزار دلار پرداخت.

با این رقمی که ترابزون‌اسپور برای جذب حسینی به باشگاه استقلال پرداخت، گرانقیمت‌ترین نقل‌وانتقال این فصل لیگ برتر ایران رقم خورد. در کل فوتبالیست‌های ایرانی به عنوان بازیکن آزاد از باشگاه‌های ایرانی جدا و به تیم‌های دیگر به خصوص اروپایی ملحق می‌شوند. به غیر از حسینی، علی قلی‌زاده در ازای 300 هزار دلاری که باشگاه شارلوا به سایپا پرداخت، به این تیم بلژیکی منتقل شد. مهدی ترابی هم از تیم سایپا در ازای 96 هزار یورو (11 هزار دلار) راهی پرسپولیس شد.

فوتبالیست‌های ایرانی معمولاً ارزان‌قیمت هستند، اما باارزش‌ترین بازیکن علیرضا بیرانوند است. این دروازه‌بان ایرانی که با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو نامش را جهانی کرد، ارزشش 2 میلیون یورو (2 میلیون و 320 هزار دلار) است. همچنین بیرانوند در 6 بازی  پرسپولس در لیگ قهرمانان آسیا موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد تا سهم بسزایی در مسیر رسیدن این تیم به فینال این رقابت‌ها - در صورت کنار زدن السد در بازی برگشت از مرحله نیمه‌نهایی - داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز