خبرگزاری کار ایران

آنتوان گریزمان؛ رویای توپ طلا برابر مسی و رونالدو

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۰۴۷

فرانس‌فوتبال اسامی 30 نامزد نهایی توپ طلا را اعلام کرد. نام آنتوان گریزمان هم در میان آنها دیده می‌شود.

به گزارش ایلنا، این مهاجم اتلتیکو مادرید در مراسم بهترین‌های فیفا در فهرست نامزدهای عنوان بهترین بازیکن سال حضور نداشت اما حالا می‌خواهد که توپ طلا را ببرد. او می‌گوید: «توپ طلا باعث می‌شود چشمانم برق بزند. توپ طلا باید به یک بازیکن فرانسوی برسد.»

فرانسه با درخشش گریزمان فاتح جام جهانی 2018 شد. او در دیدار نهایی این مسابقات به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و همچنین بهترین بازیکن لیگ اروپا هم بود و در آن مسابقات در فینال دو گل زد.

به نظر می‌رسد که لوکا مودریچ رقیب او در راه کسب توپ طلا است. این بازیکن اهل کرواسی جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را برده و عنوان بهترین بازیکن سال یوفا را هم پس از فتح لیگ قهرمانان با رئال مادرید کسب کرده است. مودریچ همچنین در فینال جام جهانی حضور داشت.

بازیکنان اتلتیکو مادرید بر این باورند که گریزمان باید توپ طلا را ببرد. لوکاس هرناندس، هم‌تیمی او در فرانسه و در اتلتیکو می‌گوید: «آنتوان شایسته کسب این عنوان است». دیه‌گو گودین، مدافع اتلتیکو هم گفته: «او دیگر چه کاری باید انجام بدهد تا این جایزه را به دست بیاورد؟»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز