خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران اعلام کرد:

قطعی 40 خط انتقال برق بر اثر وقوع رعد وبرق و بارنگی شدید

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۴۹۹

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از قطعی 40 خط انتقال برق بر اثر وقوع رعد وبرق و بارنگی شدید خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،قاسم شهابی اظهار داشت: از لحظات اولیه وقوع رعد وبرق و بارنگی شدید در مازندران، 40  خط انتقال از مجموع 420 خط موجود در مازندران دچار قطعی برق شد که با تلاش تمامی کارکنان شرکت توزیع برق استان برای پنج خط مجدد به مدار انتقال بازگشت و تلاش برای 35 خطِ بدون برقِ باقی مانده با تمامی امکانات و نیروهای انسانی موجود همچنان ادامه دارد.

وی افزود: بر اثر شدت بارندگی پنج پست برق 63 به 20 کیلو ولت استان دچار قطعی برق شده بودند که در حال حاضر فقط یک پست برق در جویبار هنوز قطع است و شرایط بقیه پست‌های برق عادی گزارش شده است.

به گفته شهابی هیچ یک از شهرهای استان دچار قطعی کلی برق نشده اما در شهرهای ساری، نکا، قائم‌شهر، جویبار و آمل به صورت مقطعی در برخی محلات شهر قطعی برق ناشی از رعد و برق رخ داده است.

وی بیشترین قطعی برق را مربوط به شهر ساری اعلام کرد و افزود: با کاهش شدت باران و رعد و برق کارکنان شرکت توزیع برق مازندران اقدام به برطرف کردن مشکلات فنی و برقراری برق می‌کنند و این تلاش‌ها تا برق‌دار شدن تمامی محلات در همه شهرهای استان ادامه دارد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز