خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

تلاش دولت حفاظت از روحیه مردم و برگرداندن اعتماد آنان است

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۷۱۱

استاندار مازندران حفاظت از روحیه مردم و برگرداندن اعتماد آنان را برای دولت مهم بیان کرد.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد اسلامی امروز در همایش شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،اظهار داشت: به دلیل اینکه ما وارث خون شهدا هستیم باید بتوانیم به شایستگی در این گذرگاهی که انقلاب اسلامی قرار گرفته به خوبی عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ناخواسته در عملیات دشمن واقع شدیم افزود: متاسفانه حرکت و جهت گیری دشمن با سرعت زیاد بر علیه اقدامات ما صورت می گیرد تا با فشار روانی، گسست اجتماعی را در جامعه ما به وجود آورند.

استاندار مازندران با بیان اینکه اعتماد ملت به نظام اصلی ترین پشتوانه این نظام است که حفاظت از این روحیه مورد نظر است گفت: برای این منظور، انجام کارهای عقب مانده با اولویت روستاها را در دستور کار قرار داده ایم.

اسلامی با بیان اینکه دشمنان انقلاب قصد دارند با جنگ اقتصادی و ایجاد تورم به ایران حمله کنند، گفت: در اقتصاد منابعی وجود دارد که فرمانپذیر و تأثیرگذار هستند و باید دید در اختیار چه کسانی است و تا چه حد از جمهوری اسلامی تأثیرپذیری دارند؟

وی افزود: قصد دشمن این است که با عملیات روانی به مردم آسیب بزنند، در مسئله بالا رفتن ارزش دلار، سؤال این است که اصلا چند دلار 1400 تومانی معامله شده است؟

استاندار مازندران ادامه داد: عملیات روانی و تخریبی در جامعه با سرعت بالا حرکت می‌کند، به اقتصاد مردم لطمه می‌زند و غیرقابل کنترل می‌شود.

اسلامی حفاظت از روحیه مردم و برگرداندن اعتماد آنان را برای دولت مهم دانست و گفت: پیشرفت با عظمت کشور نباید نادیده گرفته شود و مهم این است که واقع‌بینانه و کارگشا در صحنه باشیم و طرح‌های معطل‌مانده را پیش بریم و با یکپارچگی انقلابی از این مرحله عبور کنیم.

استاندار مازندران تأکید کرد: تحریم، موریانه‌ای برای تخریب مقبولیت جمهوری اسلامی نزد مردم است تا از راه غیررسمی فساد، نفوذ سرویس‌های بیگانه، سودجویی و دلالی کار را پیش برند.

اسلامی گفت: دشمن با اعمال تحریم تلاش دارد که از درون ناراضایتی به وجود آورد در چنین شرایطی همه باید با برنامه‌ریزی مدون، تلاش همه جانبه و اتحاد و همدلی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز