خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ برتر فوتبال:

سپاهان صفر- پیکان صفر/ تساوی بدون گل به نفع پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۷۴۳

سپاهان در هفته سوم لیگ برتر در اصفهان میزبان پیکان بود و نتوانست به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی دیگر از دیدارهای هفته سوم در دور هجدهم از لیگ برتر فوتبال کشورمان میان سپاهان و پیکان برگزار می‌شود و دو تیم به همین منظور از ساعت 20:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند و با وجود تلاش برای پیروزی موفق نشدند گلی به ثمر برسانند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

تیم داوری:

 علی صفایی – فرهاد مروجی – محمدهاشمی نسب – روح الله شریفی

ناظر: علیرضا کهوری.

 

گل‌: -

کارت زرد: 

 مهدی کیانی (22) - محمد ایران پوریان(55) - مهرداد محمدی (67) از سپاهان

علی حمودی(19) از پیکان

کارت قرمز:  سعید الهویی (مربی سپاهان)

 

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، عزت الله پورقاز، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، ساسان انصاری، محمد کریمی، سجاد شهباز زاده، مهرداد محمدی و کی روش استنلی

 

ترکیب پیکان:

وحید شیخ ویسی، سجاد مشکل پور، حجت حق وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، سعید واسعی، مگنو باتیستا، فراز امامعلی، مهدی شیری و محمد قاضی

 

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 90: ضربه محکم کی‌روش استنلی با فاصله بسیار کمی راهی اوت شد تا بار دیگر مهاجم برزیلی سپاهان در رسیدن به گل ناکام باشد.

دقیقه 78: شهباززاده در محوطه جریمه پیکان صاحب موقعیت گلزنی شد که این فرصت هم با بی دقتی از دست رفت.

دقیقه 71: ضربه سر خطرناک قاضی بالاتر از مدافعین سپاهان زده شد ولی نیازمند با جایگیری خوب به راحتی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 69: وحید شیخ ویسی به خوبی روی پاس عمقی سپاهانی ها خروج کرد و توپ را به کرنر فرستاد. روی ضربه کرنر اما موقعیتی بسیار خطرناک شکل گرفت و ضربه سر استنلی کی روش با فاصله بسیار کمی راهی اوت شد تا آه این بازیکن و سایر طلایی پوشان بلند شود.

دقیقه 65: شوت کی روش از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به پای علی حمودی به کرنر رفت.

...

دقیقه 44: ضربه سر استنلی کی روش با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت..

دقیقه 34: شیخ ویسی بازهم ستاره تیمش است. او در دو مرحله شوت بازیکنان سپاهان را که یک بار توسط استنلی و بار دیگر توسط محمدی روانه دروازه شد را دفع کرد.

دقیقه 32: بازهم  شوت سجاد شهباززاده این بار از روی یک ضربه ایستگاهی  با فاصله کمی راهی اوت شد.

دقیقه 27: سجاد شهباززاده این بار در موقعیتی خوب از پشت محوطه جریمه با یک چرخش به سمت دروازه شوت زد که شیخ ویسی در دو مرحله توپ را گرفت..

دقیقه 21: این بار موقعیت در اختیار سجاد شهباززاده قرار گرفت ولی او با یک شوت از پشت محوطه سرنوشتی بهتر از اوت شدن توپ رقم نزد.

دقیقه 10: نخستین موقعیت بازی در اختیار ساسان انصاری قرار گرفت ولی او در موقعیتی تک به تک با شیخ ویسی ناکام ماند و ضربه‌اش دفع شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز