خبرگزاری کار ایران

پایگاه خبری جامعه روابط عمومی در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۶۱۱

جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی عصر روز سه شنبه 26 تیرماه با معرفی برگزیدگان روابط عمومی‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در مرکز همایش های هتل بزرگ ارم برگزار شد.

جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، جشنواره ای برای انتخاب و معرفی بهترین الگوها و عملکردها در زمینه انتشارات روابط عمومی هاست که هرساله به پشتوانه همیاری و همدلی صاحب نظران و متخصصان و با حمایت و همکاری دست اندرکاران روابط عمومی سازمانها، موسسات دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته برگزار می گردد.

آثار ارسالی از سوی روابط عمومی ها، در محورهای سرمقاله، خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله، صفحه خوانندگان، صفحه آرایی، بروشور، پوستر، ویژه نامه، عکس، کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی، فیلم و تیزر، افکارسنجی، فعالیت های پژوهشی و تحلیل محتوا، وب سایت، مولتی مدیا، برنامه های کاربردی(اپلیکیش ها)، نسخه موبایلی وبسایت، برنامه انتشاراتی، کتاب، آگهی و رپرتاژ آگهی و اینفوگرافیک ارزیابی شدند.

پایگاه خبری جامعه روابط عمومی به مدیر مسئولی احمد عامری نیز در حوزه فضای مجازی و تولید محتوا در این جشنواره برگزیده شناخته شد و تندیس و لوح سپاس جشنواره را دریافت کرد.

متن لوح سپاس جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به شرح زیر است:

جناب آقای احمد عامری

مدیر مسئول پایگاه خبری جامعه روابط عمومی

برگزاری باشکوه سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به پاس ارج نهادن به مساعی بی وقفه روابط عمومی های کشور، در عرصه فرهنگ مکتوب ، اقدام ارزشمندی است که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی با مشارکت واحدهای روابط عمومی سراسر کشور برپا گردید.

از این رو به پاس تلاش های شما در فضای مجازی بویژه تولید محتوا در حوزه روابط عمومی این لوح سپاس تقدیم حضورتان می شود.

سعادتمندی و سیادت روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم.

هادی کمرئی

رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز