خبرگزاری کار ایران

نگاهی دیگر به ۲۰۱۸

برندگان جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۵۴۶

علی رغم قهرمانی فرانسه در 2018 می توان باز هم لیستی از برندگان را برای این تورنمنت در نظر گرفت. برندگانی که شاید در پایان جام به افتخاری نرسیده باشند اما می توان آن ها را برنده دانست.

به گزارش ایلنا، نیویورک تایمز تصمیم گرفت تا با اعلام یک لیست جدید برندگان معنوی این تورنمنت را مشخص کند.

کرواسی: شاید خیلی عجیب باشد که در میان برنده ها، اسم تیمی را آورد که بزرگترین بازی تاریخش را باخته باشد اما کرواسی در این ماه، به جز بالا بردن کاپ همه کاری کرد. شش برد پشت سر هم مقابل نیجریه، آرژانتین، ایسلند، دانمارک، روسیه میزبان و انگلیس یکی از بهترین عملکردهای تیم ها در تاریخ جام جهانی است؛ آن هم توسط کشوری که تنها 4 میلیون نفر جمعیت دارد. لوکا مودریچ نیز جایزه باارزش ترین بازیکن را برد اما علی رغم خطای هند پرشیچ در فینال، او دیگر هافبکی بود که توان رقابت با مودریچ را داشت. بازیکن باارزش اینترمیلان که حالا می تواند با قراردادی سنگین به منچستر یونایتد بپیوندد.

بلژیک: همه منتظر اوج گیری بلژیک بودند و این تورنمنت نوبت آن ها بود؛ جایی که تا نیمه نهایی صعود کردند و در مسیر ابرقدرتی مانند برزیل را هم شکست دادند. نسل طلایی بعضی کشورها شاید قهرمان جامی نشوند، اما در یادها خواهند ماند.

ژاپن: آن ها از گروه سختی بالا آمدند و کلمبیا را نیز در این راه شمست دادند. صعود عجیب و غریب و ژاپن و دو بر صفر جلو افتادن از بلژیک، در کنار صعود آن ها به عنوان تنها تیم آسیایی حاضر در یک هشتم از ژاپن یک برنده ساخت!

کیلیان امباپه: حالا او را همه می شناسند. او 4 گل در جام جهانی به ثمر رساند و با قهرمانی جهان در 19 سالگی می تواند به بازی کردن در سطح رونالدو و مسی فکر کند. بازار نقل و انتقالات او را با 140 میلیون دلار به عنوان ششمین بازیکن باارزش جام معرفی کرد و صد البته پاریسن‌ژرمن رقم بالاتری از خریداران تقاضا خواهد کرد.

روسیه: آن ها به عنوان یکی از ضعیف ترین تیم ها وارد جام شدند اما با استفاده از امتیاز میزبانی تا یک چهارم نیز بالا آمدند و بهترین نتیجه این تیم پس از استقلال را رقم زدند. آن ها هم چنین برخلاف انتقادات توانستند میزبان خوبی برای جام باشند و یک تورنمنت آرام را برگزار کنند.

دنیس چریشف: علی رغم حواشی به وجود آمده درباره او، چریشف سورپرایز جام و البته یکی از بهترین ها بود و با به ثمر رساندن 4 گل نقش موثری در عملکرد روسیه ایفا کرد.

وی‌ای‌آر: در همه موارد کنک کننده نبود اما سرعت بالا و درصد دقت خوب این سیستم باعث شد تا احتمالا در آینده بیشتر از آن ببینیم!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز